štvrtok 5. apríla 2018

Nákupy- Müller, Lush, The Body Shop


Ahojte :) Za poslednú dobu som nemala veľa času na to aby som sa venovala blogu, ale aspoň cez sviatky som si zbehla na nákupy a tie vám v dnešnom príspevku ukážem.


Ako prvé som išla do drogérie Müller, kde som nemala nič konkrétne vyhliadnuté, ale pár drobností som si kúpila. Od značky Essence som si kúpila gél na obočie, ktorý som už dlhšie nepoužívala, pretože som prešla na tiene (na miestach, kde som si trošku potrebovala doplniť obočie).  Ja som s týmto gélom spokojná, hlavne preto, že je za dostupnú cenu a má dobrú kefku. Svojim tvraom ma zaujala aj beauty hubka, ktorú som ešte u nás nevidela a teším sa na jej vyskúšanie.
Ako milovníkov olejov do vlasov, som si vybrala olejček s keratínom od značky Hask. Používam od nich tiež jeden olej, ktorý mi momentálne dochádza a čo sa týka štruktúry vlasov, ktorú vytvára som s ním maximálne spokojná. 


Ak sledujete spotrebované produkty, tak ste určite zachytili, že som vychvaľovala túto masku s uhlím od značky 7th Heaven. Je to skvelá maska, ktorá je za dobrú cenu a bez problémov sa dokáže vyrovnať aj drahým značkám, preto ak budete niekedy v zahraničí, tak si ju určite vezmimte a skúste.
A ako posledné som zavítala aj do oddelenia s rôznými vecičkami do kúpeľa a siahla som po krištálikoch s levaduľovou vôňou od značky Kneipp a novinke čím bola pena, ktorú som ešte neskúšala od značky Treaclemoon a tá vonia po orchidey.



Lush som si chcela pozrieť ich veľkonočnú limitku, ktorú som už videla na internete. Nechcela som si kupovať nič príliš gýčové, preto som sa pýtala predavačky na jednu bombu, ktorá sa volá April showers, ona mi ju dokonca veľmi ochotne aj priamo v predajni hodila do vody a ukázala. Mne sa  bomba zapáčila nie len efektom, ale aj jeho vôňou a tým aká zostala voda po vyšumení bomby jemná.


Nemohla som odísť ani bez žiadnej vzorky a teraz som sa rozhodla vyskúšať krém na telo a ruky s názvom Sleepy. Vonia po levanduli je to trošku výraznejšia vôňa, ale nie je to nič vtieravé a je super hlavne keď sa s ním natriete tesne pred spaním a levanduľa tiež upokojuje. 



Poslednou zastávkou bol The Body Shop, kde som sa išla pozrieť za jedným konkrétnym produktom, ktorého cena ma ale hneď odradila. Chcela som si však niečo vziať a už som si aj vybrala jeden sprchový gél, keď som sa dostala k zlacneným produktom. Ak si ešte pamätáte na spotrebované produkty, ktoré som dávala niekedy koncom minulého roka alebo začiatkom tohto, tak som vám v nich spomínala telové maslá zo zimnej limitovanej edície, ktoré boli úžasné a skúšala som z nich vzorky. Teraz prosím pekne, som na tieto produkty narazila v obrovskej zľave! Áno na úplnom konci marca mali ešte niekoľko nedopredaných kusov, ktorých sa potrebovali zbaviť, pretože ich ceny boli naozaj smiešne lacné (čo mňa ale veľmi potešilo). Ako prvé som si vzala fiaľovú guľu, ktorá skrývala limitovanú edíciu Forest Plum, ktorá je s vôňou slivky. 


Predpokladám, že ešte počas toho ako sa táto limitka predávala tak musela stáť veľmi veľa, ja som ju však zohnala približne za osem eur. Guľa obsahovala krém, telový peeling, telové maslo a sprchový gél- všetko z jendej limitky. 




A zo zimnej limitky som si ešte vzala Chai Latte, ktorého vôňu zbožňujem. A v tomto maličkom balení sa nachádzalo telové maslo, hubka na umývanie a taktiež sprchový gél. Tento set stál štyri eurá, čo bolo úplne smiešná cena za to aké skvelé sú tieto produkty. Z predajne som odchádzala s naozaj úžasným pocitom a dávam si predsavzatie, že už takto po sezónach budem sledovať čo práve majú vo výpredaji. Vypýtala som si ešte vzorku krému s vitamínom e, ktorú ste mohli vidieť 
na fotke vyššie a ešte masku, ktorá obsahuje uhlie (o tých vám ale bližšie poviem v spotrebovaných produktoch).




Verím, že vás dnešný článok aspoň trošku potešil. Chcem ešte dodať, že minulo-mesačný Glossybox nebudem uverejňovať na blogu, z toho dôvodu že to bol naozaj slabý box a produkty z neho ma vôbec nezaujali. Ak by ste mali akékoľvek otázky kľudne mi ich napíšte do komentárov.



4 komentáre:

  1. Wau, produkty od The Body Shop si teda parádne nakúpila, hneď by som ich brala. Majú veľmi dobré a kvalitné prípravky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, tu kolekci Vanilla Chai mám také. Miluju Chai latte, a tak jsem si tohle nemohla odpustit <3 Jinak ke GLossyboxu... nevím, jak dlouho už jej máš, ale moje zkušenost s podobnými boxy je taková, že po půl roce musím změnit na jiný, protože se produkty opakují :/

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už si ani nepamätám, kedy som naposledy bola v Body Shope. Keď majú produkty vo výpredaji sú vždy za super ceny, teší ma, že si vystihla také zľavy. :) Potom daj vedieť, aké boli, hlavne tie slivkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páni,ta kosmetika vypadá fakt skvěle :) hlavně ta fialová řada bezvadná

    OdpovedaťOdstrániť