streda 7. februára 2018

Drobné nákupy v Yves Rocher


Ahojte :) V rakúskej Yves Rocher, kde vlastním vernostnú kartičku som dostala pár zliav, ktoré som využila a v tomto príspevku sa s vami podelím o produkty, ktoré som si vybrala.

Vybrala som si odličovače na oči z rady PurBleuet. Prvým je dvojfázový expresný odličovač, ktorý som ešte nikdy predtým nemala, preto som sa rozhodla, že ho chcem vyskúšať a otestovať. Druhým odličovačom je ich klasický odličovač, ktorý som už mala. Jediné čo som na tomto odličovači nemala rada bola jeho silnejšia parfumácia, ale rozhodla som sa, že mu dám ešte jednu šancu. Oči si výhradne odličujem vždy len produktom, ktorý je určený priamo na oči.



Ako darček k nákupu som obdržala maličkú kozmetickú taštičku (ktorá na fotke vyzerala, že bude oveľa väčšia), ale myslím si že takáto veľkosť je tiež ideálna, pretože ju môžem hodiť do kabelky so základnými kúskami dekoratívnej kozmetiky, ktoré cez deň budem potrebovať a nezaberie mi veľa miesta.

Ešte ako darček k nákupu som dostala aj telové mlieko určené pre veľmi suché pokožku, ktorý obsahuje ovos. Ja mám telové mlieka rada, preto ma tento darček potešil a keď ho dopotrebujem, tak ho uvidíte vo vypotrebovaných produktoch.



Novinkou bol pre mňa tiež bb cream, ktorý je 6in1 a sľubuje hydratáciu pleti po dobu 24 hodín, kryje nedokonalosti a známky únavy, zjednocuje tón pleti, vyhladzuje nerovnosti pleti, spevňuje pleť a chráni ju pred vplyvmi vonkajšieho prostredia. Navyše má SPF 20, ktorý pri takýchto produktoch naozaj oceňujem. Z tohto bb krému mali tri odtiene, ktoré boli naozaj dobré, pretože našiel sa odtieň aj pre bledulky, ja som si vzala stredný odtieň a potom bol ešte jeden tmavší, ktorý je podľa môjho názoru vhodný na opálenú alebo trošku tmavšiu pleť. Ja som už dlhšiu dobu používala makeup, a preto som sa rozhodla, že sa znovu vrátim k niečomu ľahšiemu ako je bb krém a keďže mi do oka padol tento, tak mu dávam šancu a teším sa na jeho testovanie. 

Objavila som aj "špongiu na makeup" (nechcem ho nazývať beauty blenderom), ktorý sa na dotyk zdá byť dostatočne mäkučký a pružný a tak som si ho vzala na skúšku. Možno ma trošku mrzí jeho bledá farba, pretože sa na ňom hneď bude dať vidieť makeup, ale aspoň ma to prinúti k tomu, aby som ho častejšie prala. Neviem vám povedať, či ho nájdete aj u nás, pretože som ho ešte nevidela, ale ak by to niekoho z vás zaujímalo tak to skúsim zistiť. 






Ako sa vám páčil tento menší nákup? Chceli by ste aj častejšie takéto príspevky na blogu?




1 komentár:

  1. Yves Rocher mám moc ráda :) nákup je fakt pěkný, nic z něj jsem ale nezkoušela :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť