nedeľa 10. decembra 2017

BALEA ADVENTNÝ KALENDÁR 2017


Ahojte :) Pôvodne som plánovala tento kalendár zverejniť len po otvorení posledného okienka, ale rozhodla som sa že vám k Vianociam urobím radosť a prvú polovicu okienok uvidíte už teraz. Dnes sa môžete pozrieť na prvých 10 okienok adventného kalendára z DM od značky Balea a budúci týždeň ešte článok aktualizujem a pridám okienka, ktoré chýbajú k tomu, aby ste videli všetkých 12 produktov z prvej polovice. Dúfam, že som vám aspoň takto vedela urobiť radosť, Šťastné a Veselé!

Tento adventný kalendár, v ktorom je vo väčšej prevahe telová kozmetika, ukrýva aj niečo málo z dekoratívnej kozmetiky. Nachádzajú sa v ňom miniatúrky produktov, ktoré sú ladené do vianočnej tematiky ako obalmi tak aj vôňami, ale tiež v ňom nájdete aj plné balenia niektorých produktov.



1. Okienko
V prvom okienku sa nachádzal sprchový gél, ktorý sa nesie v dizajne tohtoročného adventného kalendáru. Mne pripomína vôňu ovocného čaju alebo lesného ovocia a má krásnu ružovkastkú farbu.



2. Okienko
Drudý deň ma v tomto kalendári čakal jemný umývací gél, ktorý odstraňuje aj očný make-up. Ako aj predchádzajúci produkt aj tento má rozkošné vianočné balenie.



3. Okienko
Veľmi zaujimavým produktom je krém na tvár, ktorý sa skrýval v dnešnom okienku. Tento krém je určení na normálnu a zmiešanú pleť obsahuje SPF 15, ktorý je dostatočný ochranný faktor v zimnom období a tiež UVA filter.



4. Okienko
V pondelkovom okienku sa skrýval zimný nočný krém s Q10. Tento krém si pamätám aj z minuloročného kalendára narozdiel od toho,  má tento tiež obal s dizajnom kalendára.



5. Okienko
Produkt, ktorý ma v týchto kalendároch vždy poteší je určite maska. Tentokrát je to hairbutter na vlasy, ktorý je pre- ako to oni nazvali zimnou vystresované vlasy. Obsahuje phytokeratín a shea maslo.  Toto maslo na vlasy poskytuje intenzívnu starostlivosť pre vlasy v chladným zimných dňom. Po použití sú vlasy pružnejšie a vyzerajú zdravšie. Má krásnu zimnú vôňu.



6. Okienko
Na Mikuláša som v kalendári objavila ďalší sprchový gél, ktorý je teraz ale krémový s perníkovou voňou, ktorý skutočne vonia, ako keby ste do sprchového krému nasypali perníkové korenie.



7. Okienko
V maličkej tubičke s vianočným dizajnom sa nachádza krém na ruky a nechty, ktorý posilňuje nechty a rukám dodáva pružnosť. V zime potrebujem veľkú zásobu krémov, pretože ja mám po celý rok záderi a v zime je to ešte horšie.



8. Okienko
Asi najväčším prekvapením z celého kalendára je pre mňa BB cream. Vôbec som takýto produkt nepredpokladala v Baleáckom kalendári a veľmi sa teším na jeho vyskúšanie.



9. Okienko
Už som sa tešila na masky, ktoré mám od Balei veľmi rada. Vo vianočnom dizajne sa v dnešnom okienku nachádzala maska, ktorá je určená na normálny typ pleti a teraz počúvajte! Je určená po športe. Ešte nikdy som o takejto maske nepočula a myslím si že ju v stálom sortimente nemajú.



10. Okienko
V ďalšom okienku sa nachádzal hlbokočistiaci produkt, ktorý obsahuje peelingové čiastočky, mal by dôkladne čistiť pleť od make-upu a znečistenia.




11. Okienko
Aby sme sa v zimnom období postarali aj o naše telo, do kalendára bolo priložené aj telové mlieko, ktoré je s parfumáciou Chai-Latte. Ja som takýto produkt v tejto vôni už mala, ale od inej značky a voňal veľmi dobre.



12. Okienko
Veľmi ma potešil obsah dnešného okienka, ktorým bolo maslo na suché chodidlá, ktorý by ich mal chrániť pred vysušením.



13. Okienko
Z pomedzi všetkých miniatúrok, ktoré doteraz boli v kalendári je najväčší práve tento šampón. Má až 50 ml a je určený na "zimnou vystresované" vlasy.



14. Okienko
Dnešné okienko sa pravdepodobne viaže na včerajšie, pretože obsahovalo kondicionér na vlasy. Nemá síce rovnaký obal ako včerajší šampón, ale myslím si že by podľa popisku mali patriť k sebe.




15. Okienko
Už som dlhšie premýšľala, že nemám doma žiaden peeling do sprchy a chcela som si nejaký zaobstarať. Kalendár ma však predbehol a presne takýto produkt som objavila dnes a už sa teším až ho vyskúšam.


16. Okienko
Máme tu opäť telové mlieko tentokrát vo veľmi zaujimavej parfumácii vanilkovej zmrzliny. Som naozaj zvedavá aká bude táto vôňa a samozrejme aj na to aké bude samotné telové mlieko.



17. Okienko
V dnešnom okienku sa nachádzalo niečo ako vodička na zvlhčenie pokožky. Ja by som to asi prirovnala toniku, ale bližšie ešte ani ja sama neviem čo mám od tohto produktu očakávať.



18. Okienko
Znova sa v okienku skrývala veľmi zaujimavá maska, ktorú nazvali rozmaznávaciou. Je určená na normálnu pleť a obsahuje jasmín a extrakt z chai tea. Táto maska vyživuje unavenú pleť v zime a zanecháva ju hladkú a jemnú.



19. Okienko
Predpokladala som, že sa v tomto kalendári nebudú nachádzať produkty z dekoratívnej kozmetiky, no dnes som v ňom našla maličký fixačný sprej na makeup. Ešte som takýto produkt neskúšala a teším sa na jeho testovanie, zároveň je to super maličké balenie, ktoré nezaberie veľa miesta v kabelke.



20. Okienko
Pokračujeme peelingom, tentokrát však na pery. Tento peeling je v praktickom maličkom balení a tiež je vhodný na cestovanie.



21. Okienko
Dnešné okienko skrývalo masku na vlasy, ktorá by sa mala nechať pôsobiť počas noci. Neskúšala som ešte nič podobné, že by som si nechala masku počas celej noci na hlave a ani si neviem predstaviť, ako by som s ňou dokázala spať, ale môžno to skúsim skôr nechať pôsobiť po celý deň a večer ju zmyjem. Táto maska obsahuje phytokeratin a panthenol, rovnaké zloženie mala aj predchádzajúca maska, ktorá už v kalendári bola.



22. Okienko
Ďalším produktom je krém, ktorý nazvali selfie ready. Mala by dodávať taký zdravší vzhľad na fotke a tiež obsahuje pigmenty shimmeru. Ja sa nerada lesknem, tak neviem či mi bude vyhovovať, ale na fotku ho určite vyskúšam.



23. Okienko
Predpokladám, že už naozaj posledný sprchový krém z tohto kalendára. Vonia po pomaranči a škorici. Veľmi sa mi páčili všetky rôzne kombinácie vôní, ktoré mali produkty z tohto kalendára.



24. Okienko
Na Vianoce som v tomto kalendári otvorila niečo úplne nečakané! V poslednom okienku sa skrýval uterák, ktorý sa má nechať namočniť do vody aby nabral svoj tvar. Je to síce nekozmetický produkt, ale nájde si u mňa využitie.







Šťastné a Veselé! 

2 komentáre:

  1. Balea má také krásne obaly, že už iba kvôli tomu by sa tento kalendár oplatil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty vyzerajú perfektne a kalendár tiež. Ja som si žiaľ tento Balea neuchmatla, už mali len Alverde takže mám ten. Je to super takéto kalendáre, aspoň vyskúšame množstvo produktov a máme si aj čo vziať na cesty.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť