piatok 17. novembra 2017

UNBOXING: Essence adventný kalendár 2017!


Ahojte :) Máme tu opäť ďalší adventný kalendár, ktorý si v tomto článku už aj otvoríme. Myslím si, že by takýto kalendár určite potešil niekoho mladšieho, pretože produkty, ktoré sa v ňom nachádzajú sú zrejme viac využiteľné pre nich.

Na začiatok by som chcela podotknúť, že ja som tento kalendár dostala, to znamená že som si ho nekupovala výhradne preto, že by ma zaujal a nutne by som ho potrebovala. 
Videla som ho už aj predtým v zahraničí a zhodnotila som, že produkty ktoré sa v ňom nachádzajú by som zrejme nevedela naplno využiť, preto z nich určite niečo po tomto unboxingu podarujem.

Keď som však tento kalendár okienko po okienku začala otvárať, tak som zistila že dokonca niektoré produkty, ktoré sa v ňom nachádzajú sú dosť zaujimavé a určite by sa vám mohli páčiť. 


Essence má rozhodne jeden z najkrajších kalendárov pre tento rok, hlavne pre jeho dizajn. Kalendár môžete mať otvorený ako knižku, ale tiež ho môžete uschovávať zavretý, tým pádom vám ušetrí veľa miesta a navyše je to krásna dekorácia do vianočnej izby. 

Na internete som našla, že kalendár by mal stáť pravdepodobne 24,99€, čo považujem za veľmi vysokú cenu v porovnaní s produktmi, ktoré sa v ňom nachádzajú, na druhej strane chápem, že sa dosť platí aj za jej krásny dizajn.



1. okienko
V prvom okienku sa nachádzal mini pilník, ktorý z každej strany inak opiluje vaše nechty. Takýto mini pilník sa určite hodí na cesty alebo do kabelky ak si potrpíte na dokonalých nechtoch. 


2. okienko
Essence máva v ponuke rôzne zaujimavé laky na nechty a ich zastúpenie nesmie chýbať ani v adventnom kalendári. Prvý tu máme s vianočným dizajnom, ktorý by sa určite hodil aj ako darček pre niekoho. 


3. okienko
Pokračujeme s rúžom vo vianočnom prevedení, ktorý má pre mňa typickú vianočnú farbu jemne ružovú až takmer do červena s kvapkou tmavej, ktorá sa v tomto ročnom období rozhodne hodí.


4. okienko
Čo ma veľmi prekvapilo boli tieto maličké taštičky na darčeky, v ktorých môžete práve darovať produkty, ktoré sa v kalendári nachádzali a ja ich na tento účel určite využijem.


5. okienko
Nesmie chýbať ani beauty blender v tvare srdiečka, ktorý svojím tvarom nebude presný pri nanášaní makeupu do horšie dostupných miest, na korektor ho ale skúsim využiť.


6. okienko
Špirály od Essence mám veľmi rada. V kalendári sa nachádzala zahusťujúca, ktorú som už predtým mala len myslím, že v čiernom prevedení a naozaj super zahusťovala, tak budem zvedavá aká bude táto.


7. okienko
Je tu ďalší lak vo vianočnom prevedení, ktorého farba mi trošku pripomína farbu predchádzajúceho rúžu.


8. okienko
V tomto okienku sa nachádzala čierna kajaková ceruzka, taktiež vo vianočnom prevedení.


9. okienko
Na zastrúhavanie ceruzky tu máme strúhatko, ktoré ma potešilo, pretože to moje sa vždy stráca a potom si nemám s čím zastrúhať ceruzky.



10. okienko
Ďalej sa v kalendári nachádzali takéto kartičky s rôznými nápismi, ktoré sa dajú predpokladám, že pripnúť na darčeky pod stromčekom.



11. okienko
Nikdy som ešte balzamy na pery od Essence nevidela bežne v obchode, takže to možno vyrobili len pre tento kalendár. Balzam by mal obsahovať aj mandľový olej a do tohto chladného počasia je to veľmi praktická vec.


12. okienko
Pokračujeme vianočnou pinzetou, ktorá má rozkošný dizjan. Pri pohľade na ňu musím usúdiť, že ja mám radšej trošku iné pinzety, ale určite ju vyskúšam.


13. okienko
Nasledujúce okienko skrývalo ceruzku na úpravu obočia v tmavohnedej farbe.


14. okienko
Keď už máme z predchádzajúcich okienok laky na nechty, tal by sme si ich mali vianočne aj dozdobiť, preto sa v tomto okienku nachádzali vianočné nálepky na nechty.



15. okienko
Nádherný vínový lak odhaluje ďalšie okienko, neviem či sa predáva aj v bežnej ponuke, ale táto farba sa im naozaj vydarila.


16. okienko
Nesmie chýbať ani preslávený transparentný púder, ktorý určite väčšina z vás už mala doma. Ja som ho ešte nemala nikdy a púdre ani nepoužívam hlavne v zime, pretože ma vysušujú ale vyskúšam ho.



17. okienko
V kalendári sa okrem dekoratívnej kozmetiky nachádza aj maličký krém na ruky, ktorý krásne vonia a musím sa priznať, že všetky takéto krémy z vianočných limitiek od Essence majú asi najkrajšie vône, aké som kedy vyskúšala.



18. okienko
Opäť sa v tomto okienku nachádzal lak, tentokrát v trošku oranžovej farbe, ktorá sa mne veľmi nepáči, takže ju určite darujem niekomu koho poteší.



19. okienko
Takýto produkt som ešte asi nikde nezachytila, ale ide o transparentnú kontúrku na pery a už sa teším na jej testovanie.


20. okienko
Ďalší vianočný rúž so sýtou červenou farbou, uvidíme akú bude mať výdrž a či nebude vysušovať.



21. okienko
Káblikové gumičky sú tiež veľkým hitom a samozrejme ich aj Essence pridal do svojho kalendára.



22. okienko
Máme tu aj takýto trblietavý lak, ktorý by som určite skúsala použiť tak, že by som si nechty nalakovala jedným z lakov, ktoré sa v kalendári nachádzali a jeden nechet by som si nalakovala s týmto trblietavím.


23. okienko
V predposlednom okienku sa nachádzajú tetovačky či už na prsty alebo ako náramok.


24. okienko
A v poslednom najdôležitejšom okienku, pretože odpočítavanie do Vianoc sa skončilo, sa nachádzalo mini zrkadielko s hrebeňom, ktoré je ideálne na cestovanie. 



Všetky okienka máme už otvorené a od vás by som rada vedela v komentári, či by ste si tento kalendár od Essence kúpili (poprípade či ho máte), a ktoré produkty sa vám najviac páčili z adventného kalendára. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára