štvrtok 9. novembra 2017

Moje TOP MASCARY dostupné u nás


Ahojte :) Špirála patrí medzi jednu z mojich najoľbúbenejších produktov z dekoratívnej kozmetiky. Myslím si, že každé líčenie je dôležité doladiť s ňou, pretože krásne zvýrazní pohľad a otvorí oko. Posledné mesiace som ich niekoľko testovala hlavne preto, aby som vám mohla odporúčiť, ktoré sú moje top. V nasledujúcom článku vám o štyroch, ktoré som vybrala prezradím viac.

Predtým, ako si prečítate všetky recenzie, tak by som vám chcela odporúčiť aby ste si kúpili klieštiky na mihalnice, pretože ja som sa im tiež dlho vyhýbala, ale po tom ako som ich začala používať, tak boli moje riasy oveľa krajšie vďaka tomu, ako ich vytočili.



Essence Lash Princess sclupture mascara
Ako prvú vám predstavím špirálu od značky Essence. Táto špirála sa predáva v troch rôznych prevedeniach- oranžová, zelená a fiaľová, ktorú som zahrnula do tohto článku. Ja si myslím, že nezáleží, ktorú z nich si kúpite alebo ktorú už máte doma, pretože s každou z nich budete spokojné.
Ja som skúšala už všetky a Lash princess sclupture by som vystihla asi tak, že je kombináciou ostatných dvoch špirál, ktoré vyšli pred ňou.
Táto špirála je určená skôr na efekt, že naozaj každý uvidí, že na sebe špirálu máte. Ak skôr hľadáte niečo nenápadné, tak Lash princess nebude pre vás. 
Už v jednej vrstve budete mať predĺžené a zahustené riasy navyše sa nemusíte báť, že sa vám zlepia, pretože ich stále môžete rozdeliť. Z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že špirála naozaj vydrží celý deň, nebude opadávať a až do večera budete mať krásne natočené mihalnice. 
Na začiatku bola špirála trošku tekutejšej konzistencie, preto s ňou treba pracovať opatrne, ale postupne ako ju už budete používať častejšie tak už bude konzistencia opäť taká na akú ste zvyknutý.



Pupa The Vamp mascara
Táto špirála vám je určite známa, pretože ju nevychvaľujem len ja, ale množstvo iných dievčat tiež.
Pri tejto špirále som veľmi spokojná s kefkou, ktorá je gumová a ľahko sa s ňou pracuje, hlavne pri tom keď sa ju snažím obtrieť aby som nenabrala príliš veľké množstvo. 
Ak chcete mať trošku nenápadnejšie, ale predsa namaľované riasy, tak sa vám táto bude určite hodiť. Navyše ak máte prirodzene dlhé riasy, tak vám ich predĺži ešte viac, ale musíte si dávať pozor aby ste si nenaniesli príliš veľa produktu, pretože potom dosť zlepuje. Kefkou som sa tiež ľahko dostala aj na ťažšie dostupné miesta, aby boli všetky mihalnice rovnomerne nalíčené.



Loreal Million Lashes mascara
Túto špirálu by som asi najlepšie vedela vystihnúť tak, že je zlatým stredom z pomedzi všetkých, ktoré vám v tomto článku ukážem. Existuje v rôznych prevedeniach, ja som skúšala iba túto, ale získala si ma a niekedy by som určite skúsila aj ďalšie. 
Špirála predĺži, zahustí a vytočí riasy s tým efektom, že to nebude ani príliš výrazné a ani také, že by si nikto nevšimol, že máte nalíčené mihalnice. Myslím si, že je ideálna do školy alebo do práce, keď si oči nemaľujete a používate na ne len špirálu. Ďalšou výhodou vidím tiež to, že vysichá veľmi pomaly a skoro vôbec z nej neubúda, takže aj napriek tomu, že má vyššiu cenu, tak vám vydrží dlho a takáto investíca, hlavne do kvalitnej špirály sa určite oplatí. 



Loreal Paradise Exactic
Ako posledné vám predstavím asi teraz najviac predávanú a žiadanú mascaru. Odkedy sa dostala do predaja tak ju všetci milujú chvália a dokonca sa povráva, že je najlepšia z drogérie.
Myslím si, že je už dostupná aj u nás, ale ja som si ju kupovala v zahraničí.
Ak sledujete americké blogerky tak ste si určite všimli, že k nám sa táto špirála dostala s iným obalom aj s názvom, ale obsah by mal byť rovnaký.
Tiež sa porovnáva so špirálou Better than sex, hlavne ten obal a kefka sa veľmi podobajú.
Čo ma na tejto špirále prekvapilo ako prvé bolo to, že má veľmi zvláštnu až takú krémovú konzistenciu, preto si treba dostatočne obtrieť kefku inak vám riasy zlepí. Úžasne predlžuje riasy a ak ich máte prirodzene dlhé, tak vám ich predĺži až tak, že sa budú zdať ako umelé.
Je super, možno pre niekoho príliš výrazná a nevolil by ju na každý deň, mne sa efekt, ktorý vytvára s mojimi riasami páči a určite súhlasím s tým, ako ju všetci vychválili. 



Na záver by som si dovolila predstaviť vám rebríček TOP MASCARY:

1. Loreal Paradise Exactic

2. Pupa The Vamp

3. Loreal Million Lashes

4. Essence Lash Princess (všetky)



Aké sú vaše obľúbené špirály high end alebo drogerkových značiek? Určite sa so mnou nezabudnite podeliť v komentári. 




2 komentáre:

  1. The Vamp a Million Lashes patria aj medzi moje top! :) Essence riasenky nepoužívam, takže neviem aké sú, ale tieto Lash Princess chváli viacero báb. Paradise Exactic som ešte neskúšala, tak ako ďalšiu si ju určite kúpim. Díky za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skúšala som Lash Princess ale iný variant a bola som sklamaná. Objem takmer žiaden, dodalo mi to skôr taký prirodzený efekt rias.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť