štvrtok 12. októbra 2017

Ready for Halloween? Primark haul


Ahojte :) Halloween je jeden z mojich najobľúbenejších sviatkov v roku a každý rok si rada pripravujem strašidelný make-up. Tentokrát sa mi podarilo v Primarku zohnať pár drobností, ktoré do tohtoročnej masky určite použijem.

Vec, ktorá ma z celého nákupu potešila najviac je zrejme táto ozdoba do vlasov, ktorú som si okamžite musela kúpiť, keď som ju zbadala. A inak dlho som uvažovala či vám ju ukážem aj na blogu, pretože svojím spôsobom je to aj malý sneak peek, ako bude vyzerať môj halloweenský look, ale pre zvyšok sa nechajte prekvapiť. 



Ako každý rok, ani tento nemohli chýbať halloweenske nechty, tentokrát v netradičnom trošku špicatejšom tvare.


V primarku mali aj sviečku, ktorá vonia priam úžasne a ľutujem, že som si z nej nevzala viac!


Na záver som si vzala kontúrovaciu sadu s bielym a čiernym púdrom a nalepovacie kamienky na tvár.




Ako sa vám páči môj nákup v Primarku? Chystáte sa tiež na halloweensky nákup?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára