nedeľa 15. októbra 2017

Haul- Victoria's Secret a Lush


Ahojte :) Síce som nikde necestovala, ale dostala som malú pozornosť z dovolenky a to veci od VS,  z ktorých som nadšená a pred pár dňami som tiež zavítala do Lushu a čo som si odtiaľ odniesla si môžete v tomto príspevku pozrieť tiež.



Z Victoria's Secret som dostala krásnu malú peňaženku vo výraznej ružovej farbe. Ja mám doma väčšiu peňaženku, ale túto využijem tak, že si do nej vložím karty a peniaze, ktoré budem používať počas školy (pretože moja súčastná peňaženka je plná vecí, ktoré v skutočnosti ani nepotrebujem mať denne pri sebe, ale to tak máme asi všetci).


Môžete si všimnú, že aj napriek tomu, že vyzerá byť malá tak je vo vnútri veľa priestoru na uloženie ako hotovosti tak aj dokladov a iných kariet. Jedinou nevýhodou vidím to, že zipsová časť, ktorá je určená na mince je veľmi malá a zle sa z nej vyberajú ak ich tam je veľa.



Dostala som aj sadu voňaviek, z ktorých som už raz jednu mala a bola som s ňou spokojná. Opäť sú to maličké 75ml balenia, ktoré si môžete hodiť do kabelky a vyraziť.



Lush je obchod, ktorý veľmi rada navštevujem, aj keď ho priamo u nás nemáme. Ak čítate môj blog pravidelne tak sa možno pamätáte, že som od nich už jednu bombu mala, ale nebola som z nej tak nadšená ako som chcela byť, preto som sa rozhodla vyskúšať ďalšiu a dať im ešte jednu šancu. Táto bomba je s názvom "Over and over" a jej oranžovo-žltá farba vo mne evokovala jeseň, preto som si ju aj vybrala. A mimochodom krásne vonia.



Už dlhšie uvažujem o kúpe šampónu Big, ktorý je ale drahší, preto som si vypýtala vzorku aby som ho najprv mohla vyskúšať. Čítala som o tomto šampóne už veľa recenzií a v najbližších spotrebovaných produktoch sa môžete tešiť na odpoveď ako som s ním bola spokojná ja.



Moje dni sú čoraz viac ulietané preto som sa dnes rozhodla len pre takýto oddychový článok. Ak ste šampón Big skúšali, tak mi napíšte do komentáru ako ste s ním boli spokojné a prajem vám ešte krásny zvyšok víkendu :)



1 komentár:

  1. Tá peňaženka je moc pekná, väčšinou tá ružová farba :-D . Ale na mňa je veľmi malá. Mám totiž veľa kartičiek, takže potrebujem aj veľkú peňaženku , aby sa mi tam všetky zmestili a aj tak mám problém, tak premýšľam, že si kúpim ešte puzdro na karty :-) .

    OdpovedaťOdstrániť