pondelok 31. júla 2017

Spotrebované za Jún a Júl 2017


Ahojte :) Neuveritelné, že je už viac ako polovica roka a aj prázdnín za nami. Netuším kedy to stihlo takto rýchlo ubehnúť, ale to znamaná len jediné. Opäť sa skončil ďalší mesiac a ja mám pre vás najnovšie spotrebované produkty.



Ako môžete na fotke vidieť do môjho košíka sa už naozaj nič viac nezmestilo, tak sa poďte pozrieť čo som spotrebovala tentokrát a ako som s produktami bola spokojná.



Garnier odličovač očí pre citlivé oči
Ja som zvyknutá, že si vždy na odličovanie očí kupujem samostatný produkt a odličovače práve od Garnier mám rada, pretože oči vôbec nedrážia, ľahko odličujú a sú šetrné k očiam. Tentokrát som si vzala túto na citlivé oči, pretože túto som ešte neskúšala a bola som s ňou spokojná.

babylove zvlhčené obrúsky
Znovu som vymenila odličovacie obrúsky za tieto pre detičky. Keď nosíte veľmi málo make-upu alebo žiadny tak sú vhodné na pretretie pleti a zbavenie sa mastnoty.

bebe young care krém s avokádom
Tento krém patrí medzi moje najobľúbenejšie. Nie je príliš hutný, ale to vôbec nevadí, rýchlo sa vsakuje do pleti a zanecháva ju príjemnú na dotyk. Ja som ho často používala aj pod make-up a bola som s ňou veľmi spokojná. Tiež si myslím, že mi zlepšila kvalitu pleti (to mi potvrdilo viac ľudí, ktorí ju tiež používali). Ak budete mať niekedy možnosť vyskúšať túto značku určite skúste aj tento krém, je tiež cenovo dostupný.



Matcha prášok
Odkedy som ochutnala matchu tak sa stala mojím veľkým favoritom. Okrem jej špecifickej chuti tiež dodáva energiu a je veľmi zdravá. Zvyčajne som si ju len pridala do vody, v ktorej som ju poriadne premiešala, ale môžete si z nej spraviť aj čaj. Na internete určite nájdete aj kvalitnejšie matcha čaje, ale pre vyskúšanie určite odporúčam túto z DM ako lacnejšiu alternatívu.

Essence Down town girl voňavka
Maličké balenie tejto voňavky je vhodné do kabelky. Táto bola z jednej limitky a voňala dosť sladko.

Balea antibakteriálny gél na ruky
Tento produkt by mal určite každý povinne nosiť v kabelke hlavne ak zvykáváte jesť vonku a nemáte možnosť si dôkladne umyť ruky. Mne však antibaketeriálny gél od Balei voňal veľmi po dezinfekcii, takže nabudúce si kúpiť iný druh.

Essence voňavka
Táto voňavka je z jednej limitky od Essence. Kúpila som si ju pretože sa mi v drogérii veľmi zapáčila jej vôňa. Po čase mi už tak veľmi nevoňala, ale bola fajn.

Labello balzám na pery
Jeden z najlepších balzámov na pery je práve ten od Labella. Hydratuje suché pery a navyše tento originál má príjemnú "príchuť-vôňu".



Himalaya zubná pasta
Táto zubná pasta bola vegetariánská a tiež bez parabénov. Veľmi zaujimavá bola aj jej farba, ktorá bola do siva- pre mňa prekvapenie, pretože som vždy bola zvyknutá na klasickú bielu. A však pasta je naozaj veľmi dobrá a bola som s ňou spokojná.

Theorie Volcans maska scrub
Najlepšia maska akú som kedy vyskúšala. Mala veľmi dobré zloženie viac ako 90 percent prírodných zložiek tiež vegánská. Krásne vyčistila a zjemnila pleť a na jej vôni som bola doslova závislá. Vzhľadom na to že bola aj scrubom tak dobre prečistila pleť.

Balea New York city girl sprchový gél 
Tento sprchový gél bol v sete spolu ešte s inými produktmi. Voňal po vanilke a kvetinkách a nevysušoval pokožku. Tiež sa mi páčilo jeho menšie balenie, ktoré sa hodí na cesty.

Yves Rocher citrón a bazalka sprchový gél
Sprchový gél od Yves Rocher mal neskutočnú kombináciu vôní, ktorá bola ako stvorená na letný kúpel. Gél dostatočne penil a bola som s týmto gélom spokojná.



Dove telové maslo
Ja mám telovú kozmetiku od značky Dove veľmi rada pretože úžasne hydratuje a je naozaj záchranou pre suchú pokožku. Toto telové maslo okrem toho, že veľmi dobre hydratovalo tak aj krásne voňalo. Bolo hutnejšie, takže trebalo trochu počkať kým sa vsiaklo do pokožky. Ak sa rozhodnete toto telové maslo vyskúšať, tak vám odporúčam aby ste ho používali hneď po kúpeli keď budete mať ešte trošku mokrejšiu pokožku.

Vandini body mousse
Najlepší produkt aký som kedy na telo vyskúšala. Tento body mousse som mala v Glossyboxe. Ak nepoznáte značku Vandini, tak ich produkty odporúčam nie len za ich skvelé účinky ale aj preto, že sú bez silikónov a sú tiež vegan. Body mousse bol v podobe veľmi jemnej peny, ktorá na tele zanechala úžasnú vôňu a dodala jej dostatočnú hydratáciu.

Dove original antiperspirant/transpirant v tubičke
Tento produkt vyhadzujem, pretože mu už zrejme skončila záruka. Použila som ho len párkrát, pretože nemám rada takéto produkty navyše mi neprídu hygienické a teraz sa snažím nájsť niečo skôr na prírodnej báze.

Balea wasser spray
Sprej s vodou je must have na osvieženie počas celého leta. Ja ho používam veľmi rada na prestriekanie pleti, keď mi je veľmi teplo a dokáže ma skvelo osviežiť.



Sephora levanduľová relaxačná maska na nohy
Minulý mesiac som bola v Brne a pri návšteve som sa zastavila aj v Sephore. Nakoľko som mala otlak na päte a potrebovala som ho zjemniť, tak ma zaujal tento produkt. Maska obsahovala "sáčik", do ktorého ste si vložili nohu a nechali pôsobiť masku, ktorá sa v balení nachádzala. Na obale písali 20 minút a však ja som ju mala oveľa dlhšie a dovolím si tvrdiť, že by som si ju nechala aj počas celej noci. Po použití boli nohy jemnučké a voňavé. Navyše táto maska mala ozaj takú "reálnu" vôňu levanduli. Aj napriek tomu, že je určená na jedno použitie je v nej dosť produktu aj na viac použití.

Sephora látková maska s efektom druhej pleti s lotosovou vôňou
Táto maska tiež krásne voňala a po použití zjemnila pleť a však nezaznamenala som žiadne výraznejšie zmeny na pleti, takže nabudúce by som si ju už nekúpila.

Balea Multimasking
Balea má novú masku. Neviem či je k dostaniu už u nás, ale táto maska obsahuje farebný íl, z ktorého je jedno balenie určené na T-zónu a druhé na líčka. Bola to príjemná maska, veľmi ľahká ktorá dostatočne prečistila pleť bez podráždenia. Maska obsahuje 2x 8ml. Na mňa bolo toto balenie veľké a kľudne by sa dalo rozdeliť na ešte jedno použitie, poprípade ak máte kamarátku (sestru) viete sa o jedno balenie bez problémov podeliť.



Marc Jacobs- Daisy toaletná voda
Toto je moja úplne najobľúbenejšia vôňa zo všetkých týchto drahších vôní a určite by som si ju raz chcela kúpiť aj v plnom balení.

Balea čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím 
Balea má novú radu, ktorá obsahuje uhlie a jednou z produktov, ktoré sa v nej nachádzajú boli aj tieto prúžky na nos. Naozaj dobre vyčistili čierne bodky a môžem ich odporúčiť, ale výdrž nie je dlhodobá myslím si však, že to ani pri žiadnom produkte nedosiahnete.

Nuxe čistiaci gél aroma perfection 
Toto bol veľmi dobrý produkt a určite by som si ho kúpila aj v plnom balení. Uvolňoval upchaté póry a regeneroval nadmernú tvorbu mazu.

Nuxe thermo efect maska aroma perfection
Táto maska bola tiež z rovnakej rady ako gél, určená na zmiešanú až mastnú pokožku. Bola som s jej účinkom spokojná a tiež by som si ju chcela vyskúšať na dlhšie použitie v plnom balení.

Nivea čistiace pleťové mlieko 
Ja mám veľmi rada typickú "Nivea" vôňu, ktorou voňalo aj toto mlieko. Myslím si že tento produkt nič nepokazí a je fajn si zaradiť niečo podobné do starostlivosti o pleť. Pleť nevysušuje a navyše ju aj zjemní.

Odličovacie tampóniky Primark
Tento produkt sa opakuje neustále a tento mesiac tiež nemohol chýbať.

Balea maska proti vyrážkám
Keď mám občas horšiu pleť tak si zvykávam dávať túto masku hlavne kvôli tomu, že obsahuje zinok. Som s ňou spokojná, je to dostupná a lacná maska z drogérie aspoň na lokálne ošetrenie nedokonalostí.

Betty Barclay pure pastel mint toaletná voda
Ak ste milovníkmi silných vôní, z ktorých stačí použiť naozaj málo a budú na vás cítiť túto vôňu všetci naokolo tak práve táto vôňa by sa vám určite páčila. Na mňa bola strašne ťažká a príliš silná.






Toto sú všetky produkty, ktoré som spotrebovala uplynulé mesiace, dúfam že sa vám spotrebované produkty páčili a môžete sa so mnou podeliť v komentári aké produkty zo spomenutých ste vyskúšali tiež a ako ste s nimi boli spokojný.



4 komentáre:

  1. wau, tak je je pekná kôpka spotrebovaných vecí! :).
    myslím, že z toho používam len antibakteriálny gél na ruky, ktorý mi príde fájn, ale radšej mám Dr.Max, ten strašne zaujímavo vonia! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Himalaya zubné pasty absolútne zbožňujem, najma bieliace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná kopka spotrebovaných produktov. Vlhčené obrusky Balea použivam pravidelne a nosim ich stále so sebou v kabelke, utieram s nimi nielen seba ale aj mojho synčeka, ked treba.
    Sprej od Balea je tiež super, raz som ho mala a fakt bol prijemne osviežujuci v týchto horucich dnoch.
    A sprcháče od Yves Rocher milujem. Tie ich vone su neskutočne, hlavne tieto skvelo vonaju.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť