sobota 13. mája 2017

Glossybox za Apríl 2017


Ahojte :) Máme tu opäť nový box, aj keby sme ho mohli nazvať staro-novým, pretože som sa k nemu vedela dostať až teraz, ale verím  že sa vám bude páčiť jeho obsah.


Ladival sonnenschutz spray 50+
Tento sprej na ochranu pred slniečkom ma veľmi potešil, pretože som nedávno rozmýšľala, že si pre tento rok budem musieť kúpiť nový, ale box ma predbehol a navyše má tento produkt vysoký ochranný faktor, ktorý sa v lete určite zíjde a je v spreji, čo ja veľmi oceňujem pretože mi uľahčí nanášanie. Po nanesení nezanecháva lepivý pocit na pokožke a navyše neobsahuje farbivá ani konzervačné látky.
-originálny produkt, cena: 21,90€

icona Milano mattyfing primer base
Primer sľubuje opitcké zmenšenie pórov tiež vyhladzuje povrch tváre na lepšie nanášanie make-upu. Čo chválim na tejto báze je tiež to, že je bez parabénov a neobsahuje žiadnu parfumáciu. Som veľmi zvedavá aká bude, a keď mi bude vyhovovať tak vám dám určite vedieť.
-originálny produkt, cena: 24,50€



Vandini Body Mousse Hibiskus&Karitébutter
Ako čerstvá šľahačka, aj takto sa nazýva tento body mousse. Rýchlo sa vstrebáva a vyživuje pokožku. Je vegánsky, bez parabénov, silikónov a obsahuje bambucké maslo, ktoré je úžasné. Má jemnú vôňu ibišteka, ktorá pomáha proti jarnej únave.
-originálny produkt, cena: 5,99€

Betty Barclay Fragrances pure pastel mint 
K boxu bola priložená aj vzorka jemnej kvetinovo-ovocnej vône.
-vzorka


GOSH monoeyeshadow
V boxe sa nachádzal aj krásny očný tieň od Gosh v odtieni 007 Coral. Je to krásna koralová farba, ktorá vyniká na očnom viečku aj keď je troška prášivejší.
-originálny produkt, cena: 8,99€

Merci Handy Handreinigungsgel
Najviac ma z celého boxu potešil práve tento antibakteriálny gél, ktorý nie lenže krásne vyzerá, má úžasnú čerešňovú vôňu, ale aj zbaví ruky nečistôt a udržuje ich voňavé narozdiel od iných gélov, po ktorých je skôr cítiť silnú vôňu dezinfekcie. Určite si tento gél kúpim aj v iných vôňach.
-originálny produkt, cena: 3€

Swatch očného tieňa.


Ako sa vám páčil minulomesačný box? Podľa mňa sú v ňom veľmi dobre využiteľné produkty a to je hlavné. Čo by vás najviac potešilo z celého boxu? Určite sa o tom so mnou môžete podeliť v komentári.

1 komentár: