utorok 21. februára 2017

Glossybox za Február 2017


Ahojte :) Vo februárovom boxe sa nachádzalo až sedem produktov, z ktorých som absolútne nadšená a po dlhom čase môžem naozaj poveda, že je to box ktorý obsahoval veľmi zaujimavé a využiteľné produkty.

Február je mesiacom lásky čomu zodpovedá aj nádherný dizajn boxu. Je naozaj jeden z najkrajších, ktoré som kedy dostala a určite si ho niekde vystavím, pretože sa mi strašne páči.



Palmolive kamelienöl&mandel sprchový krém
Tento sprchový krém zanecháva pleť zamatovo hebkú, hydratovanú a mäkkú na dotyk. Jej krásna vôňa taktiež doplňuje príjemný pocit počas sprchovania.
-originálny produkt, cena: 2,39€

blend-a-med 3D White zubné pasty
Na trhu je opäť ďalšia novinka v bielení zubov. Tentokrát sú to 2 zubné pasty, ktoré treba po sebe použiť a následne sľubujú žiarivejší úsmev už po 3 dňoch. Samozrejme vôbec tomu neverím a navyše sa uvádza, že je to takmer 100 percentná úspešnosť, tak uvidíme možno ma prekvapí.
-originálny produkt, cena: 8,99€



Labello original balzam na pery
Labello je klasika, ktorú už každí z vás raz mal. Mne sa v tomto zimnom počasí naozaj rýchlo míňajú balzamy na pery, takže tento sa mi určite hodí navyše je to limitovaná edícia, ktorá má na sebe rôzne popisky. Tá moja nesie napríklad názov Soul Mate.
-originálny produkt, cena: 1,45€

Nutrakiss zväčšovač pier
Nikdy v živote som podobný produkt neskúšala a bola som naozaj zvedavá na to či bude naozaj fungovať. Musím vám napísať, že áno skutočne zväčšil pery. Tento produkt by mal obsahovať komplex účinných látok, ktoré zväčšia pery. Po nanesení som cítala štiplavý pocit na perách, ako keby ste si na neho dali pepermit alebo niečo podobné. Vďaka tomuto podráždeniu, ktoré pár minút trvá sa pery zväčšili. Môže sa použiť aj ako lesk na pery alebo ako podklad.
-originálny produkt, cena: 19,95€



Break rules očný krém
Toto sérum je vyrobené zo 100 percent prírodných surovín takže je vegánsky. Hydratuje a vďaka 65 rastlinných zložiek detoxikuje, zbavuje tmavých kruhov pod očami a spevňuje očné okolie.
-originálny produkt, cena: 35€

L'eau de rose parfém
Podľa popisu je táto vôňa jemná, zvodná, elegantná, moderná, hravá a rafinovaná čo znamená, že má veľa stránok. Je to ideálny spoločník pre romatické zmyselné noci (práve preto sa nachádzal aj vo valentínskom vydaní).
-originálny produkt, cena: 24€



Shower spa tabletky do sprchy
Tiež veľmi zaujimavá vecička na spríjemnenie sprchovania. Je vegánsky a obsahuje prírodné éterické oleje, ktoré vytvoria oázu počas sprchovania. Tabletka funguje tak, že si ju položíte v sprche na zem a ona sa postupne začne rozvoniavať a tým spríjemní kúpeľ a osvieží vaše zmysli. Tento sľubuje revitalizáciu a je s vôňou mäty.
-originálny produkt, cena: 9,95€ (3ks)



Nakoniec ešte menšia pozornosť.


Celková hodnota boxu vyšla na 90,35€. V komentári sa so mnou určite môžete podeliť, ako sa vám páčilo toto Valentínské vydanie Glossyboxu.


2 komentáre: