pondelok 30. januára 2017

Spotrebované za Január 2017


Ahojte :) Musím sa pochváliť, pretože tento mesiac sa mi podarilo spotrebovať viac produktov, ako som predpokladala. Verím tomu, že vás týchto niekoľko mini recenzií inšpiruje k tomu, aby ste si niečo kúpili aj vy.


Balea Sweet smoothie sprchový gél
Tento sprchový gél som si zaobstarala v darčekovom balení spolu s balzamom, odličovacími obrúskami a taškou. Mal naozaj krásnu, sviežu a sladkú vôňu, ktorá mi pripomínala leto. A však nerozumiem tomu, prečo sa tento sprchový gél už druhý rok po sebe predáva vo vianočných setoch. Je tekutejšej konzistencie, ale musím povedať že nehydratujete pokožku dostatočne, takže na leto dobrý výber ale na zimu by som ho neodporúčala.

Balea Diamanten traum telové mlieko
Telové mlieko bolo tiež v jednom z vianočných setov. Ľahko sa vsakoval do pokožky, ale nebol dostatočne hutný čo považujem za veľmi dôležité v tomto chladnom počasí. Inak som s ním bola spokojná. Píše sa na ňom, že je z limitovanej edície, takže ho asi v stálej ponuke nenájdete.



Dove sprchový krém smotana a pivónia
Počas zimy, však rozhodne môžem odporúčiť všetky sprchové krémy od Dove, pretože sú naozaj krémové a veľmi dobre hydratujú a vyživujú pokožku. Táto mala veľmi zaujimavú vôňu a bola som s ňou spokojná.

Balea pena do kúpeľa
Ja si veľmi na pene nepotrpím, ale bolo to veľmi pekné oživenie kúpeľa. Stačilo z nej použiť málo a pod prúdom tečúcej vody vytvorila veľkú penu, ktorá sa udržala a nepadla.

Balea krém na ruky s Ureou
Ja mám po celý rok veľmi suché ruky a v zime je to ešte horšie. Urea v tomto kréme pôsobila dobre na popraskané a suché ruky. Krém nebol príliš hutný a vstrebával sa do rúk celkom rýchlo.

Elmex zubná pasta
Dlšiu dobu som túto pastu nemala, pretože som skúšala rôzne iné, ale vždy sa k nej rada vraciam a keď pravideľne sledujete spotrebované produkty, tak ste ju tu už niekoľkokrát určite videli.



Schwarzkopf maska na vlasy
Masky na vlasy sú veľmi dobrá vec a môžem vám len odporúčiť aby ste ich používali pravidelne. Mne najviac pomáhajú v tom, aby sa mi ľahšie dali rozčesať mokré vlasy. S touto maskou som bola spokojná a určite by som si ju kúpila znova. Nemusela som si ju nechávať príliš dlho na vlasoch a po zmytí boli vlasy veľmi jemné a neboli zamotané. Navyše musím pochváliť aj krásnu vôňu, ktorá sa udržala vo vlasoch aj po umytí.

Balea Repair + Pflege balzam pre hnedé vlasy
Vkladala som veľké nádeje do tejto rady, ale nie som si istá či ma presvedčila až na toľko, že by som si niečo z nej chcela kúpiť aj v plnom balení. Vlasy počas umývania keď som si na ne naniesla balzam sa zdali byť lepšie a ľahšie rozčesateľné, ale po vysušení som nepozorovala žiadnu väčšiu zmenu.

Syos Super Shot
Myslím si že názov tohto produktu je trošku zveličujúci. Po použití mi nič závratné s vlasmi neurobil. Povedala by som, že nesklamal ani neprekvapil, ale znova by som si ho už nekúpila. Neviem či sa dá kúpiť aj u nás, ale ja som ho zatiaľ v našich obchodoch nevidela.



Balea odličovacie obrúsky s grapefruitovou vôňou
Jedna z vecí, ktoré tu tiež môžete dosť často vidieť sú odličovacie obrúsky, od Balei z ktorých si striedam rôzne druhy tieto som mala v sete spolu so sprchovým gélom. Sú lacné, ľahko odličujú a hlavne nedráždia pleť. Teraz cez zimu som si však všimla, že vzhľadom na to, že mám pleť suchú, tak ju vysušujú ešte viac, takže ich asi nejaký čas kým nebude teplejšie prestanem používať.

Loreal dvojfázový odličovač očí
Tento odličovač je jeden z najlepších, aké som kedy vyskúšala. Nedráždil oči a veľmi ľahko odstraňoval maskaru. Vydržala som s ním naozaj dlho, pretože z neho vôbec netrebalo použiť veľa a navyše obsahoval olejovú zložku, ktorá ešte viac rozpúšťala očný make-up.



Avon Nutraeffects miracle glow olej
Tento olej som dostala ako vzorku pri objednávke je však veľmi zaujimavý. Obsahuje päť vzácných olejov a to babasový olej, olej z marakuje, marulový olej, olej zo zelenej kávy a ľanový olej. Tieto oleje spolu slúžia na regeneráciu a navyše neobsahujú žiadne farbivá ani parabény.

Primark tampóniky na odličovanie
Tieto tampóniky vám už tiež nemusím predstavovať. Už mám doma len posledné balenie, takže je čas si zájsť znova do Primarku.

Balea pásiky na nos, bradu a čelo
Znova ich musím pochváliť, sú naozaj skvelé hlavne na nose vyčistia perfektne čierne bodky. Určite tento produkt vyskúšajte.

Balea masky na tvár
Nechcem znova písať o maskách od Balei, pretože viete že ja ich milujem. Z týchto dvoch mám radšej bahennú masku z čierneho mora, ale tá druhá veľmi dobre hydratovala.

Vandini krém na očné okolie
Vandini je veľmi kvalitná kozmetika, ktorá myslím že ani netestuje na zvieratách. Tento krém krásne vyhladil očné okolie aj keď to síce ešte nepotrebujem ale bola som zvedavá.



To sú všetky produkty, ktoré som stihla za prvý mesiac v tomto roku spotrebovať. Zajtra je vysvedčenie, tak vám držím palce aby ste dostali také známky, za ktoré ste sa celý polrok usilovali.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára