piatok 27. januára 2017

Recenzia: Dermacol Selfie make-up

Ahojte :) Dnes som si pre vás pripravila recenziu na make-up od Dermacolu. Viem, že na tento make-up sú rôzne názory a práve preto som ho chcela vyskúšať aj ja, aby som vám mohla napísať môj názor. Tak sa poďte pozrieť, ako u mňa dopadol Selfie.


Po prvom vyskúšaní tohto make-upu som si povedala, že je úžasný a určite s ním budem veľmi spokojná. Netreba však dávať na prvý dojem a vďaka tomu som po čase zistila aj to, že má svoje dostatky aj nedostatky. 


Výhody
-ak máte pleť bez nedokonalostí alebo ich máte veľmi málo tak vám vytvorí veľmi pekný finish
-obsahuje primer, ktorý naozaj stiahne rozšírené póry a tým ušetríte krok a nemusíte si primer nanášať samostatne (odporúčam však pred nanesením make-upu použiť hydratačný krém)
-má suchšiu konzistenciu a preto bude ideálna na normálnu a zmiešanú pokožku
-veľmi ľahko sa nanáša a nezanecháva fľaky
-v drogérii sa často stane, že si kúpite tmavší odtieň make-upu, pretože pod umelým svetlkom pôsobí úplne inak ako na dennom svetle, pri Selfie s tým však nič nepokazíte, pretože tým že je primer v ňom bielý, tak sa o niečo zosvetlý aj make-up po zmiešaní


Nevýhody
-naopak ak máte nedokonalosti, tak by som ho podľa môjho názoru veľmi neodporúčala, pretože ak si ho nanesiete na vyrážku tak vám ju vysuší a bude viac viditelná
-vzhľadom na to že sa skladá z dvoch zložiek tak je lepšie naniesť si ho najprv na chrbát ruky, kde si primer aj make-up zamiešáte dokopy aby sa spojili
-ak máte suchú pokožku tak vám bude robiť šupinky
-ja som mala pocit, že do pokožky sa nikdy poriadne nedostala a skôr sa dala vidieť jej vrstva na tvári, preto si z nej veľa nedávajte



Ja mám v odtieni Selfie make-up 1


Stále nie som stotožnená s tým či tento make-up áno alebo nie. Určite sa bude skôr hodiť na leto, pretože v zime dosť vysušuje pokožku a bez hydratačného krému by zanechal veľmi vysušenú a neprirodzenú pokožku. Taktiež veľmi záleží aj na tom, ako som vám už písala, v akom stave je pleť, keď nemám vyrážky tak je finish veľmi pekný, naopak keď ich mám tak ho radšej po skúsenostiach nepoužívam.
Určite mi napíšte aký je váš názor na tento make-up, či ho máte doma a ako ste s ním spokojné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára