sobota 17. decembra 2016

Spotrebované za November 2016

Ahojte :) ak ste si prečítali predchádzajúci príspevok tak určite viete, že som minulý týždeň mala stužkovú, takže preto vám tak neskoro pridávam spotrebované produkty. Za minulý mesiac som nespotrebovala veľmi veľa produktov, no je medzi nimi veľa mojich obľúbencov, tak sa poďte pozrieť.

Všetky produkty som tento mesiac hodnotila veľmi pozitívne.


Balea odličovacie obrúsky s graperuitovou voňou 5v1
Tieto obrúsky mali vynovené zloženie pretože boli 5v1 proti tým klasickým s rovnakou vôňou. Ja som pri použivaní nepociťovala žiadny rozdiel a prišli mi rovnaké ako tie staré. Avšak obrúsky od Balei mám rada, pretože sú cenovo dostupné a ľahko odlíčia. Tieto boli určené na všetky druhy pleti.

Balea zľupovacia maska
Túto zľupovaciu masku mám rada, pretože dobre vyčistí póry a navyše je zábava ju zlupovať.

Balea krémovo-gélová maska
Novú masku od Balei som vám už ukazovala aj v minulých spotrebovancoch a som s ňou spokojná stále, hlavne pre to krémové zloženie, ktoré vyživuje pokožku.



Nivea washcreame
Tento produkt som mala v Glossyboxe a sama by som si ho asi nekúpila, ale bola som s ním maximálne spokojná a môžem vám ho len odporúčiť. Mal krémovú textúru, takže pleť pri čistení nevysušoval a pleť bola po jej použití veľmi jemná a predchádzal jej vyšovaniu. Taktiež z neho stačí použiť máličko a vydrží vám naozaj dlho.

Gliss Kur summer repair sprej na vlasy
Tento sprej bol tiež v Glossyboxe a slúžil na ochranu vlasov pred slnkom a všetkým čo poškodzuje vlasy v lete. Neviem vážne posúdiť či to niečo pomohlo, ale používala som a osobne mám rada tieto spreje nie len kvôli tomu, že dodajú lepšiu štruktúru vlasom ale viem si po ich použití aj lepšie rozčesať vlasy. A vôňa bola tiež veľmi príjemná letná.



I love Mango&Papaya sprchový gél
Ak sledujete blog pravidelne tak určite viete, že tento sprchový gél som si kupovala na Interbeauty a naozaj ľutujem, že som si nekúpila väčšie balenie. Bol veľmi dobrý, krásne voňal a nevysušoval pokožku. Veľmi podobné sprchové gély aj čo sa týka zloženia a obalu vyrába aj značka Treaclemoon, ktoré som tiež už vyskúšala, ale v porovnaní môžem potvrdiť, že táto od I love bola lepšia a určite si čoskoro kúpim ďalšie.

Colgate max white zubná pasta
Niekedy dávnejšie som už túto pastu mala, ale teraz som z nej mala takúto miniatúrku. Ako som už spomínala aj predtým má veľmi zvláštnu konzistenciu oproti iným pastám, ale inak som jej nemala čo vytknúť. Samozrejme bieliací účinok je minimálne viditelný ako pri týchto všetkých pastách, ktoré ho sľubujú.

Gliss Kur total repair kúra na vlasy
Túto kúru som mala v jednom boxe, ktorý bude na blogu čoskoro. Každému kto nepoužíva kúry ani žiadne masky na vlasy, tak vám odporúčam aby ste to robili pravidelne, pretože práve tieto produkty dokážu krásne zjemniť a dodať taký nový nádych vlasom. Samozrejme vám to už neopraví poškodené vlasy, ale je to naozaj dobré.



Vandini krémový sprchový gél
Krémový sprchový gél bol tiež v Glossyboxe. Krásne voňal aj vďaka makadámii, ktorú obsahoval a vyživoval pokožku. Naozaj po použití tohto sprchového krému som nepotrebovala naniesť telové mlieko, pretože dostatočne vyživil pokožku.

New beauty shampoo
Nový šampón bol v Glossyboxe, ale bohužiaľ som sa ešte nikde nedopátrala aká značka sa skrývala v tomto záhadnom balení. Ja som ho nepoužívala, ale posunula som ho ďalej, ale vraj bol ako klasický šampón a nemali mu čo vytknúť.



Toto boli všetky produkty, ktoré som spotrebovala za uplynulý mesiac. Posledné spotrebované produkty tento rok by som možno spravila dve, pretože z Balea adventného kalendára by som vám chcela spraviť zvlásť recenziu na všetky produkty, ktoré sa v ňom nachádzajú a potom príspevok s ostatnými spotrebovanými produktmi za tento mesiac.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára