sobota 10. decembra 2016

Glossybox za November 2016

Ahojte :) Pripadá mi to ako keby som už znova nebola na blogu tisíc rokov. Minulú sobotu som mala stužkovú a asi ju ešte stále dospávam a mám plno učenia, ale našla som si chvíľku na blog. Síce som hovorila, že Glossybox na blogu končí, ale nejako sa ku mne dostal ešte jeden box, tak som sa rozhodla, že sa o neho s vami podelím.

 

Eucerin 3v1- micelárna voda

Najšťastnejšia z celého boxu som práve z tejto micelárky od Eucerinu. Od tejto značky som už raz mala krém, práve z Glossyboxu a bol veľmi dobrý. Túto micelárku som musela vyskúšať hneď. Je naozaj skvelá a môžem vám ju odporúčiť aj keď máte citlivú pokožku. Po použití je pleť naozaj dôkladne vyčistená a vôbec nezanecháva nepríjemný lepivý pocit ako ostatné lacnejšie micelárky.
-originálny produkt, cena: 14,75€

Excipial- krém

O tomto kréme som počula už neskutočne veľa chváli. Viem, že sa dá kúpiť v lekárni a je extrémne hydratačný, takže prvá pomoc pre vysušenú pokožku. Ja si myslím, že mať doma takýto krém je veľmi dobrá vec hlavne takto v zime.
-originálny produkt, cena: 7€



Colgate- zubná kefa s bieliacim perom

Túto pastu už mám doma, takže ju posuniem ďalej. Tá kefka je na moje zuby príliš drsná, takže som ju nevedela použiť. Vo vnútri kefky sa nachádza bieliaca palička/pero, ale samozrejme je to blbosť ako všetky tieto bieliace vychytávky.
-originálny produkt, cena: 14,99€

UB Secret flush- lícenka

Táto lícenka má veľmi krásnu farbu a je krémovej konzistencie, čo ja v poslednom čase začínam mať viac rada ako klasické púdrové. Obsahuje trblietky, takže krásne rozžiarí tvár môže sa nanášať prstami alebo priamo v balení. Jej cena je však extrémne vysoká a nemyslím si, že niekto minie toľkoto peňazí za lícenku.
-originálny produkt, cena: 18€



Dove kaschmir gefühl- telové maslo

Nakoniec tu máme telové maslo od Dove. Ja mám túto značku veľmi rada, takže ma telové maslo potešilo. Telové mlieka sú od Dove veľmi výživné a hydratačné a toto maslo sľubuje to isté, hlavne hydratáciu suchých miest, ktorých máme určite veľa hlavne teraz v zime. Ešte som ho nevyskúšala, ale malo by krásne vonať po vanilke, korení a ruži.
-originálny produkt, cena: 6,99€




Toto boli všetky produkty z boxu, dúfam že sa vám príspevok páčíl a niečím váš inšpiroval. Ak vám môžem poradiť tak si určite kúpite dobrý krém na zimu, ktorý budete môcť použiť ako na ruky tak aj na celé telo.

Celý box vyšiel na 56,20€ ak by ste si všetky produkty kúpili v plnej veľkosti.

1 komentár:

  1. V tejto edícií sme mali úplne odlišné produkty... Eucerin micelárku by som rada vyskúšala, keď píšeš, že je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť