sobota 24. decembra 2016

Balea ADVENTNÝ KALENDÁR 2016!! 24- mini recenzií

Ahojte :) Sú tu Vianoce! Neuveriteľné je tu najkrajší čas roka a dúfam, že tešíte tak ako ja. Viem, že všade čítate ako nejde o darčeky ale o rodinnú pohodu, no všetci vieme že bez darčekov by to už nebolo ono. Dúfam, že tento rok dostanete všetko po čom túžite, ale hlavne buďte vďační za to čo máte. Za rodinu, zdravie a za všetkých, ktorí budú s vami sedieť pri stole, pretože aj keď možno vnímate, že je to automatické tak práve to je váš najväčší dar každý rok.


Ak ste zvládli môj úvodný výlev emócií, tak možeme ísť ďalej. Keď som našla adventný kalendár od Balei, tak som z toho mala obroskú radosť, pretože k nám sa tento rok nedostal a neviem či vy ste ho mali v Česku, ale tam asi tiež nie. Dalo mi to veľa námahy, pretože vo Viedni bol tiež buď vypredaný alebo ho ani nemali. Nakoniec sme ho našli v jednom nákupnom centre.


Každý deň som si poctivo otvorila jedno okienko (nepodvádzala som!). Ak mám zhodnotiť celkový obsah kalendára, tak som bola viac ako prekvapená a zároveň nadšená. V porovnaní s minuloročným tak podľa mňa takých 80% produktov bolo rovnakých čo samozrejme nejdem hodnotiť za zlé. Obsahoval produkty z rôznych kategórií, pretože Balea má svoju značku zastúpenú naozaj v telovej kozmetike asi všade.

Už som vám to niekedy hovorila, ale ja by som naozaj uvítala ak by sa takéto miniatúrky predávali aj bežne, ale za priatelné ceny nie ako miniatúrky, ktoré sú pomaly tak drahé ako produkt normálnej veľkosti. Tiež by ma potešilo ak by možno keď ani nie v podobe kalendára, ale napríklad nejakého košíčku sa predávali 2-3krát ročne rôzne takéto miniatúrky, pretože človek má možnosť vyskúšať nové produkty, ktoré mu môžu a nemusia sadnúť a zároveň si nemusí kúpiť plné balenie.

Asi však už chcete vedieť čo bolo v kalendári, takže vám všetky okienka postupne predstavím. Obal adventného kalendára je podľa mňa tiež veľmi krásny a je ladený do farieb, ktoré mi hneď udreli do očí, rovnako niektoré produkty v okienkach majú podobný motív ako kalendár.



Balea hydratačná maska
Táto maska je určená na suchú pleť a obsahuje termálnu vodu a výťažok z morskej riasy a mala by už po prvom použití znižovať pocit napätia. Po použití tejto masky je pleť naozaj hydratovaná a vyživená, takže za mňa super.

Balea maska z mrtvého mora
Túto masku ste už na blogu videli kupovala som si ju už aj predtým a stále platí, že je skvelá a som s ňou veľmi spokojná. Ja si myslím, že táto maska je jedna z najlepších, ktoré má vo svojej ponuke Balea, pretože je bahenná a obsahuje malé čiastočky, ktoré zároveň aspoň v mojom prípade slúžia aj ako peeling. Vyčistí pleť do hĺbky a je to naozaj viditeľné, ale potom ju treba dobre hydratovať lebo predsa len ju vysuší.

Balea maska na nohy
Maska obsahuje bambutské maslo a makadámiový olej. Dodáva chodidlám hydratáciu a intenzívnú starostlivosť. Tiež chráni chodidlá pred ďalším vysušovaním.



Balea Professional kúra na hnedé vlasy
Neviem ako sa trafili, ale som veľmi rada že sa v kalendári nachádzala kúra pre hnedé vlasy. Je to 1-minútová intenzívna kúra, ktorá obsahuje keratín, kakaový výťažok a panthenol. Vyživuje namáhavé vlasy a dodáva im lesk.

Balea Proffesional šampón pre hnedé vlasy
Tento šampón je z rovnakej rady ako kúra a platí pre ňu to isté čo som napísala už vyššie. Šampón neobsahuje silikóny a je vhodný na farbené aj prirodzené vlasy. Vlasy zanecháva hebké a jemné.

Balea Proffesional balzam pre hnedé vlasy
Balzám je tretím produktom z tejto profesionálnej rady. Oživuje a uhladzuje vlasy. Po vyskúšaní tejto rady vás určite budem informovať, pretože ma veľmi zaujala.



Balea Anti-Falten denný krém s Q10
Zatiaľ ešte krém proti vráskam nepotrebujem, ale chcela som ho zúžitkovať, takže som ho použila miesto krému na chodidlá. Mala som ich jemné a mäkké. Inak neviem či je to spôsobené tým, že krém obsahuje zložku Q10, ale mne tieto krémy pre staršiu pleť strašne nepríjemne voňajú.

Balea Anti-Falten nočný krém s Q10
Tento krém je určený pre vekovú kategóriu v rozpätí od 30-50 rokov. Od čoho mám ja ešte dosť ďaleko, takže som ho využila na hydratáciu chodidiel a musím povedať, že boli naozaj veľmi jemné a hydratované, takže možno tento krém aj funguje pre staršiu pleť.



Balea krém na ruky s ureou
Na zimu sa krém s obsahom ueri určite hodí. Tento je určený na suché ruky, ktoré hydratuje a vyživuje ich pred ďalším vysušením.

Balea Oil Repair expresná kúra na vlasy
Táto kúra obsahovala rôzne oleje, ktoré vyživili a dodali nový nádych vlasom.

Balea wash gél na tvár
Veľmi dobrý gél na prečistenie pleti. Pleť nevysušoval a dostal sa aj do čiernych bodiek.

Balea Intensiv balzam na pery
Balzam na pery ma veľmi potešil v tomto zimnom období aj hlave preto, že obsahuje bambucké maslo a argánový olej, ktoré suché a popraskané pery hydratujú. Naozaj hneď po nanesení je cítiť veľmi príjemný pocit na perách.



Balea Sternen Schweif pena do kúpeľa
Vyskúšala som a musím potvrdiť, že vytvára veľmi krásnu penu, ktorá sa udrží a nespadne. Veľmi príjemné obzvláštnenie bežného kúpeľa.

Balea Sternen Schweif šampón
Tento šampón celkom dobre umyl vlasy, ale mne prišlo že sa mi z neho viac mastili vlasy, neviem možno záleží komu ako na neho reagujú vlasy. Každopádne vôňa Acai mi vôbec nesadla, pretože na mňa je príliš sladká.

Balea Sternen Schweif sprchový gél
Z rovnakej kolekcie s vôňou Acai je aj sprchový gél, ktorý dobre pení a nevysušuje pokožku.

Balea Sternen Schweif krém na ruky 
Tento krém na ruky má veľmi krásne balenie a taktiež aj veľmi príjemnú vôňu. Jeho konzistencia nebola príšli hutná ale skôr tekutejšia a však mne to vôbec nevadí. Ruky zanechal jemné a príjemné na dotyk.

Balea telové maslo
Úžasné telové maslo, ktoré malo naozaj konzistenciu masla a musel sa síce viac zapracovať do pokožky, ale veľmi dobre hydratoval. Najlepšie je ho použiť ešte na vlhkkú pokožku pretože do suchej sa ťažko rozotiera.



Balea Intensivepflege šampón
Toto bude asi jediná vec, ktorú z kalendára nevyužim, pretože má neskutočne silnú vôňu vanilky, po ktorej nechcem aby mi voňali vlasy. Taktiež obsahuje mandlový olej, ktorému sa vlasy určite potešia.

Balea sprchový krém s vanilkou a kokosom
Pri tomto sprchovom géle mi už vôňa vanilky tak neprekážala. Je veľmi jemný krémový a príjemne sa vmasíruje do pokožky.

Balea gél po holení
Po holení tento krém upokojuje podráždenú pokožku a zmierňuje začervenanie. Ešte nikdy predtým som takýto produkt neskúšala, ale myslím si že sa určite hodí.

Balea Reichhaltige telové mlieko
Telové mlieko pri starostlivosti o pleť nemôže chýbať. Balea má všeobecne veľmi dobré a cenovo dostupné telové mlieka, takže si myslím že aj tento bude dobrý.



Balea liftingová kúra Beauty Effect
Všetci dobre vieme, že kyselina hyaluronová by mala pomáhať proti vráskam a vypínať pleť. Táto kúra ju tiež obsahuje, aj keď si myslím že proti vráskam už nič nepomôže no za skúšku ako prevencia určite stojí.

Balea mydlo v tvare vianočného stromčeka
Ako ďalšie sa v okienku ukrývalo veľmi tematické mydlo s intenzívnou voňou.

Balea toaletná voda
Posledné okienko ukrývalo toaletnú vodu, ktorá vonia celkom dobre. Ale ja si nepamätám, že by som v drogérii videla voňavky od Balei bežne v sortimente.



ŽELÁM VÁM VŠETKÝM KRÁSNE VIANOCE!
















1 komentár:

  1. Ja som mala doma Clinique a je to podla mna super vec :)

    Pozyvam na narodeninovu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť