utorok 1. novembra 2016

Spotrebované za Október 2016


Ahojte :) Sviatky nám končia, zajtra znova začína škola a aspoň na spríjemnenie som sa rozhodla, že vám pridám spotrebované produkty. Ak ste okrem našich klasických sviatkov, oslavovali aj Halloween ako ja, tak sa môžete tešiť na pár fotiek čoskoro z mojej masky.


Môj košík sa za minulý mesiac naplnil spotrebovanými produktmi, tak sa poďme pozrieť, čo sa mi minulo tentokrát.


Fa Magic Oil- sprchový gél

Jeden z naozaj najlepších sprchových gélov vôbec. Krásne pení a má veľmi príjemnú jasmínovú vôňu, ktorá prevonia pokožku a nevysušuje ju. Ak si neviete vybrať aký sprchový gél skúsiť, tak sa pozrite práve na tie od Fa, tiež majú v ponuke rôzne iné vône.


Dove Advanced Hair Series- šampón

Vďaka spolupráci som mala možnosť vyskúšať celý rad Advanced Hair Series od Dove. Som veľmi rada, pretože som si istá, že by som ich nikdy sama od seba nevyskúšala. Tento šampón bol úžasný. Už pri malo množstve penil a dôkladne umyl vlasy, takže môžem potvrdiť, že vám vydrží naozaj dlho. Má veľmi sviežu vôňu a po umytí sa dajú vlasy ľahko rozčesať a po usušení vlasy nadobúdajú prirodzený vzhľad.

Balea- šampón na vlasy

Tento šampón som nepoužívala ja, ale bolo mi povedané, že bol v pohode. Nevytkli mu nič, vôňa bola tiež vyhovujúca. Ak hľadáte lacnejší šampón, ktorý za to ale bude dobrý a tiež bez silikónov, tak sú to práve tie od Balei.



Alverde- pleťová voda s morskou riasou

Tento toner som používala dosť dlho. Chcela som skúsiť niečo prírodné, preto som práve volila značku Alverde. Ak mám byť úprimná, tak by som si už tento toner nekúpila, pretože obsahoval alkohol, ktorý veľmi vysušoval pleť, aspoň tú moju. Takže ak máte veľmi mastnú pleť, tak skôr vtedy by som volila tento produkt. Nabudúce budem už aj ja viac sledovať, na ktorom mieste v zložení produktu sa nachádza alkohol.

Sephora- dvojfázový odličovač

Keď som bola tento rok v Prahe, tak som navštívila aj Sephoru. Chcela som vyskúšať niečo z ich ponuky, čo je veľmi vychvalované a tak som natrafila na miniatúru dvojfázového odličovača, ktorý je veľmi známy. Na moje potešenie som zostala trochu sklamaná. Prvýkrát keď som si s ním odlíčila oči, tak ma strašne začali štípať, bola som prekvapená pretože si nepamätám, že by mi niekedy odličovač dráždil oči. Avšak po pár použitiach si moje oči už na odličovač zvykli a bolo to už v pohode. Mne sa zdalo, že bol odličovač trošku olejovej konzistencie, takže to napomáhalo ľahšiemu odličovaniu. 

Balea- krém na tvár

Skúsila som aj tento krém na tvár od Balei. Nemal ani hutnú ani príliš tekutú konzistenciu, takže takú akurát. Nemyslím si, že nejak veľmi vyživil pleť, pretože sa ťažko vsakoval. Ale vyriešila som to tak, že som si tvár namočila pred nanesením a tak sa vstrebal rýchlejšie. Toto môže byť dobrý tip aj pre vás.


EUBOS- krém na ruky a chodidlá

Tento krém som mala ešte v Glossyboxe. Bol veľmi hutný a mastný, vsakoval sa ťažko, takže na chodidlá by som ho neodporúčila, jedine ak by ste si s ním natreli chodidlá pred spaním. Na ruky bol však veľmi dobrý a výživný.

PALMOLIVE- penové mydlo na ruky

Úžasná vôňa jasmínu prevonia vaše ruky a zanechá ich jemné a nevysušené. Ako určite viete ja mám strašne rada mydlá, ktoré sa hneď menia na penu. Ak ste ešte niečo podobné neskúšali, tak vám môže povedať, že to urýchluje umývanie rúk a navyše je to zábava.

Signal White Now Glossy Fresh- zubná pasta

Už v minulých spotrebovaných produktoch som mala túto pastu v ružovom, teraz mala táto modrú farbu. Farba bola pekná bolo to niečo nezvyčajné, ale ja veľmi nemám rada gélové zubné pasty, takže zostávam pri mojej klasike od Elemex.



Daylong- ochrana 50 stupňov

Vypotrebovala som aj túto ochranu proti slnku. Bola veľmi praktická. Tubička sa ľahko nanášala na tvár a jej okolie, takže budúci rok si niečo podobné musím zaobstarať tiež.

Balea- suchý šampón

Suché šampóny si kupujem zvyčajne od Batiste, ale tento od Balei tiež nebol zlý. Vlasy sa po použití zdajú sviežejšie a uberá na mastnote, len ak máte tmavšie vlasy tak si ho musíte poriadne vmasírovať do pokožky, aby sa vám nedali vidieť biele stopy vo vlasoch.

Kneipp- krištáliky do kúpela

Tieto krištáliky mali červenú farbu, čo veľmi pekne zafarbilo vodu. Mám ich ešte z valentína, takže preto tá farba.

Ebelin- odličovacie tampóniky

Odličovacie tampóniky si kupujem vždy tieto od Balei, to už ste videli niekoľkokrát.




Ďakujem ak ste sa dostali až sem na koniec. Mám pre vás pár vecí, čo sa týkajú blogu ale aj mňa a rada by som vám o nich povedala. 

-8.11. idem na Justinov koncert do Viedne, takže ak ide aj niekto z vás, alebo poprípade idete do ČR tak mi to určite napíšte do komentárov
-Glossybox už bohužiaľ neodoberám.. je mi to ľúto lebo viem že ste to mali radi, ale nastali komplikácie ohľade doručovania a musela som to zrušiť
-Keď budem vo Viedni tak chystám veľký nákup v Primarku, ale aj v drogérii a tiež v potravinách, kde chcem nakúpiť nejaké zdravé a chutné veci (vyhovorme sa že mám o dva týždne narodeniny :D)

Filmy: Nerve, Dievča vo vlaku
Hudba: Kali- púšťam ťa, 
Seriály- TVD (konečne!)



2 komentáre:

  1. Taký balea šampon len vanilkový mám doma, použila som ho zatial asi dvakrát, lebo testujem Milvu... ale páči sa mi, že je bez silikonov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najst pletovu vodu bez alkoholu je narocne. Z prirodnej kozmetiky odporucam Terra Naturi.
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť