streda 12. októbra 2016

Not Today

Ahojte :) Haul na blogu už nebol neskutočne dlho. Som v maturitnom ročníku a moja aktivita je poslednú dobu na blogu dosť biedna čo mi je veľmi ľúto, ale vždy ak budem mať niečo zaujímavé o čo sa s vami chcem podeliť tak to na blog určite pridám.
Tento haul som robila v susednom Rakúsku ale myslím si že väčšinu produktov zoženiete aj u nás. 


Balea- odličovacie obrúsky

Tieto obrúsky od Balei s grapefruitovou vôňou ste už určite v drogérii videli, ale ako si môžete na fotke všimnúť tak majú vynovené balenie a od teraz sú aj 5 v 1. Sľubujú jemné čistenie, odstraňujú aj vodeodolný makeup, ľahké odlíčenie aj bez vody, hydratujú pleť a sú jemné k očiam. Všetko čo sľubujú je veľmi zaujímavé takže budem zvedavá na ich skutočné účinky. 

Balea- creme gel maske

Nemala som doma už žiadnu masku tak som si zobrala túto od Balei pretože masky od tejto značky ma nikdy nesklamú. Čo ma veľmi prekvapilo a taktiež aj potešilo bolo to že toto balenie je rozdelené na tri časti čo je naozaj super pretože v tých bežných keď sú rozdelené len na dve časti tak v nich je strašne veľa a takéto menšie balenie je oveľa lepšie. 



Essence all about matt- oil control paper

V poslednom čase sa mi začala po dlhšom nosení makeupu dosť lesknúť T- zóna, tak som sa rozhodla že vyskúšam tieto zmatňujúce papieriky, ktoré by mali odsať len mastnotu z tváre miesto toho aby vzali aj makeup ako by to urobila servítka.

Lavera- gél proti vyrážkam

Ja si veľmi prírodnú kozmetiku nekupujem, ale bojujem s nedokonalostami pleti takže som sa rozhodla že skúsim na boj s nimi niečo prírodne. Lavera je veľmi kvalitná prírodná kozmetika tak som skúsila gél proti vyrážkam práve od tejto značky. Tento gél je s pepermitovou vôňou a bezprostredne po aplikácii upokojuje pokožku a znižuje začervenanie. Obsahuje zinok a kyselinu salicylovú vďaka ktorým vyrážky miznú rýchlo a zabraňuje ich opätovnému vzniku navyše pôsobí antibakteriálne.



Ebelin- gumičky do vlasov

Odkedy sa na trhu objavili gumičky v tvare telefónnych kablikov tak som si ich veľmi obľúbila, nie len preto že nezanechávajú vo vlasoch žiadny otlačok ako to robí bežná gumička ale aj preto že sú veľmi pohodlné a vo vlasoch vyzerajú štýlovo. Za mňa vám však možem odporúčiť skôr tieto z látky miesto tých silikónových. 


Ebelin- utierky 

Ako prvé som si kúpila tieto utierky, ktoré by som chcela zameniť za uterák s ktorým som si doteraz utierala tvár, pretože sa v uteráku nachádza veľa bakterií a myslim si že tento spôsob je oveľa hygienickejší. Navyše na balení je fotka môjho milovaného Londýna. 



Dúfam, že sa vám článok páčil a možno ste sa s niečím z môjho nákupu inšpirovali tiež. A nakoniec vám chcem povedať, že som dnešný článok nazvala po pesničky od Imagine Dragons. Je naozaj krásna a som na nej tak trochu závislá. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára