piatok 5. augusta 2016

Spotrebované za Júl 2016 + súťaž s Dove


Ahojte :) Tento mesiac pridávam spotrebované produkty trochu neskôr, ale stále som premýšľala či ich pridať alebo urobiť veľké spotrebované za celé prázdniny. Niekoľko vecí sa však našlo, tak sa poďte pozrieť čo to bolo tentokrát. Navyše na konci článku vás čaká aj veľmi zaujimavá súťaž s Dove.


Nivea Repair and targeted care šampón na vlasy

Tento šampón som najprv dostala ako vzorku, ale očaril ma natoľko, že som si z neho musela zaobstarať plné balenie. Skvele penil už v malom množstve, vlasy boli po jeho použití veľmi jemné na dotyk a navyše som nemala potrebu použiť ani kondicionér či masku. Šampón má veľmi príjemnú vôňu a vlasy po použití zostávajú lesklé a nie sú "rozlietané" ale krásne udržuje ich štrkuktúru.

Gliss Kur olejček na vlasy

Tento olejček na vlasy som dostala ešte v nejakom sete veľmi dávno. Bol veľmi dobrý trošku hustejšej konzistencie. Vlasy boli po ňom jemné a lesklé. Ja som si ho dávala po umytí na mokré vlasy, ale dá sa samozrejme použiť aj na suché vlasy. Ak vás však zaujal, tak ak sa nemýlim tak má už iné balenie, ako toto staré ktoré som mala ešte ja.

Gliss Kur Winter Repair sprej na vlasy

 Gliss Kur mal v zime edíciu na ochranu vlasov pred chladom. O tom som vám písala článok ešte dávnejšie. Sprej som však nepoužívala len cez zimu, ale až doteraz kým som ho nespotrebovala. Ja som si nevšimla, že by nejako dopomáhal chrániť vlasy v zime, ale tieto spreje používam hlavne na to, aby som si vedela lepšie rozčesať umyté vlasy. Na to poslúžia veľmi dobre, navyše príjemne prevoňajú vlasy.



Colgate Max White zubná pasta

Túto zubnú pastu som mala v jednom Glossyboxe inak by som si ju sama nekúpila, pretože veľmi na tieto bieliace efekty neverím. Samozrejme sú výnimky, ktoré ma prekvapili, no táto pasta to nebola. Sľubovala belšie zuby už za 5 dní, čo samozrejme nebola pravda. Nemala gélovú konzistenciu ako je to zvyčajne u pást, ale táto mala takú zvláštnu ani to neviem poriadne popísať. Najprv to bolo čudné, potom som si však na ňu zvykla.

Essence SOS spot killer

Toto bola vlastne biela tekutina, ktorá slúžila na rýchlejšie odstránenie vyrážok. Tekutina po nanesení zaschla a tým pádom vysušila vyrážku a potom sa premenila na "púder". Ja som si ho zvykávala dávať na noc a ráno zvyčajne bola vyrážka naozaj menšia.

Balea zľupovacia maska na tvár

Vždy som chcela vyskúšať zľupovaciu masku a keď som zistila, že aj Balea má jednu v ponuke, tak som ju vyskúšala. Na obale sa síce písalo, že sa má dávať v hrubšej vrstve, ale ja som si z nej dala asi až príliš takže som ju na niektorých miestach nevedela dostať dole :D. Nabudúce však určite použijem menej a bude dobrá.



LA! Créme Aloe gél

Tento gél bol tiež v Glossyboxe no naopak ma veľmi príjemne prekvapil. Aloe je veľmi dobré pri spáleninách a keď som sa toto leto spálila na slnku, tak mi veľmi pomohol hlavne s jeho chladivým efektom, ktorý zmierňoval spálenie Ak ste ešte neskúšali aloe gél, tak sa vám práve pri takýchto veciach môže osvedčiť.

Etre Belle očný roll on

Tento gél pod oči s chladivým efektom som mala dávno v jednom Glossyboxe. Na začiatku som ho používala ale nevšimla som si nejakú zmenu v očnom okolí, takže mi neskôr skončil pohodení v šuplíku a teraz som už zistila, že sa pokazil.



Dove DermaSpa uplifted+ telové mlieko

Toto telové mlieko od Dove bolo skvelé, skvelé a skvelé. Bola som s ním strašne spokojná, rýchlo sa vsiakol do pleti, nemal veľmi hustú konzistenciu, čo mi vyhovuje pretože tak z neho nemusíte použiť veľa a vydrží dlhšie. Tiež krásne voňal a pokožka bola po jej použití na dotyk jemnejšia a tiež som pocítala, že bola viac pružná. Takže ak ste ešte neskúšali telové mlieka od Dove tak ich určite skúste pretože pre mňa sú jedny z najlepších na trhu.

The Body Shop British Rose telové maslo

Toto telové maslo ako som vám už písala aj v článku keď som ho kúpila, tak vôbec nemalo konzistenciu telového masla. Malo konzistenciu obyčajného krému. Toto bol asi prvý produkt, ktorý mi od Body Shopu nesadol. Neviem prečo, ale aj jeho vsiaknutie dlho trvalo a všeobecne tá jeho vôňa bola na mňa asi príliš silná. Na obale sa tiež písal "glow" efekt, ktorý ale veľmi viditeľný nebol.



Balea Reinigungs Ol odličovací olej

Veľmi zaujimavý produkt, aký som ešte predtým neskúšala. Odličovanie olejom sa mi osvedčilo, možno že ešte aj viac ako bežnou micelárkou. Olej dobre rozpúšťal makeup a stačilo z neho použiť len pár kvapiek. Pleť po použití zostala hydratovaná a nebola vôbec vysušená. Tiež sa mi veľmi páčilo dávkovanie pomocou pumpičky, ktoré je oveľa jednoduchšie a nemuseli ste sa zamazať od oleja keby mal len klasické otváranie. Bohužiaľ čítala som na jednom zahraničnom blogu, že ho chcú stiahnúť z predaja, tak dúfam že to nebude pravda pretože by ho bola škoda.

Essence Minis2go odličovacie obrúsky

Tieto obrúsky boil skvelé do kabelky na cesty. Ja som ich však mala strašne dlho pohodené rôzne po taškách, takže mi vyschli. Ale nejako som ich dopoužívala. Podľa mňa však nie sú veľmi dobré na odličovanie, ale ako rýchla záchrana sa určite hodia.

Ebelin odličovacie tampóniky

Tieto malé tampóniky mám najradšej. Sú veľmi jemné a nerozpadávajú sa. Kupujem si ich stále dookola, pretože im nemám čo vytknúť.



To je všetko čo som tento mesiac spotrebovala, ale ešte nekončíme. Mám tu pre vás súťaž s Dove o špeciálny víkendový pobyt v luxusnom wellness rezorte Svatá Katerina v Českej Republike.
Vyhrať môže dvanásť z vás či už ste z Česka alebo Slovenska.  Postarajú sa o vás profesionálni makeup artisti, kaderníci a módni stylisti.

Jediné čo musíte urobiť je vypliniť formulár na stránke- http://smekrasne.sk/workshop
Napíšte aký je dôvod vašej nedostatočnej sebadôvery a môžno to bude práve jedna z vás, ktorá vyhrá.
Súťažiť môžete do 12.augusta.
Pobyt sa uskutoční od 2. až 4. septembra.


2 komentáre:

  1. Páni, ta soutěž vypadá skvěle, díky za tip, hned jdu zkusit štěstí :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olejíček na odličování vypadá supeer <3

    OdpovedaťOdstrániť