štvrtok 28. júla 2016

Summer reading part 1.


Ahojte :) Čo môže byť lepšie ako mať chvíľku pokoj a prečítať si dobrú knihu? Či už na dovolenke alebo v pohodlí domova. Mne sa v poslednom čase doma kopia knižky, na ktoré som nemala čas počas školského roka. Mám pre vás toto leto menšiu sériu kníh, ktoré som si prečítala aj ja a chcem vás s nimi inšpirovať.


AFTER
Sériu od Anny Todd ste na mojom blogu mohli už určite vidieť. Ja som sa od momentu keď som prečítala prvú čast stala úplne závislou na jej knihách. Veľmi mi pomohli taktiež v tom, že boli prvé knihy ktoré som si prečítala v angličtine. Ale už ich zoženiete aj u nás v knihkupectvách v slovenskom jazyku, čo určite mnohých z vás poteší. Ja musím z tejto série ešte dočítať poslednú knihu a dúfam. že čoskoro budem vedieť zohnať aj- BEFORE, čo je niečo ako dodatok.


-Tieto knihy veľmi dobre zobrazujú vzťahy, ako sa ľudia chovajú keď sú v spoločnosti iných a ako keď majú pri sebe len jednu osobu. Celý príbeh je založený na stávke, kde sa dvaja kamaráti Hardin a Zed stavia o nové dievča. Čoskoro sa však dej začne zamotávať, stávka sa odrazu mení pre Hardina na lásku k Tesse a naopak. Koniec prvej časti je veľmi smutný- aspoň pre mňa, keď Tessa príde na odhalenie tohto všetkého. V ďalšej časti skúšajú ich vzťah rôznymi spôsobmi. Či dokážu spolu bývať, či vydržia vzťah na diaľku..

Ako možno viete, autorka sa inšpirovala práve postavami zo skupiny One Direction, ale samozrejme ich pravé mená nemohla použiť v knihe, preto sú ich mená "skomolené" ale myslím si, že každí z vás vie pochopiť, kto hrá ktorú postavu v knihe.



Girl Online na turné

Keď vyšla druhá časť Girl Online v slovenskom jazyku, tak som si ju ihneď musela ísť kúpiť. Prvá časť sa mi neskutočne páčila. Je to naozaj skvele vymyslený príbeh, ktorý vás chytí natoľko že sa nebudete vedieť odtrhnúť od knihy až kým ju celú neprečítate. Navyše je to tiež výborná oddychovka, ktorá sa číta veľmi ľahko a rýchlo.

-Noah sľúbil Penny, že ak s ním pôjde na turné tak budú viac spolu. Opak sa však stáva pravdou, pretože Noahovi sa kopí čoraz viac povinností a každá voľná chvíľka, ktorú by chcel s Penny stráviť sa stáva prakticky nemožnou. Napriek tomu, že je Penny spolu s ním na krásnych miestach musí ich spoznávať sama. Stane sa však ďalšia nepochopiteľná vec (ktorú vám ale neprezradím lebo by to už pre vás nebolo zaujimavé). Penny sa rozhodne opustiť turné a vrátiť sa domov.



Šťastná sedmička

Na túto knihu som natrafila v obchode úplne náhodou. Hľadala som niečo zaujimavé, niečo čo sa neopakuje vo väčšine kníh, ktoré som doteraz čítala. A presne toto som našla pri tejto knihe. Je písaná veľmi zaujimavým spôsobom, dozviete sa veľmi veľa informácií z rôznych oblastí, pretože napriek tomu, že je hlavná hrdinka Willow iba dvanásťročné dievča má mozog dospeláka. Je múdra, inteligentná napriek tomu nemá kamarátov.

-Keď stratí oboch rodičov pri autonehode nastáva otázka čo s ňou bude ďalej, vtedy sa objavia v jej živote noví ľudia- výchovný poradca Dell, Mai jej brat a jej mama a taxikár, pre ktorého sa Willow stane jeho anjelom. Túto knihu nebudete vedieť pustiť z rúk až kým ju neprečítate, pretože do poslednej chvíle budete čakať ako to s Willow nakoniec dopadne. A koniec bude veľmi prekvapivý, to vám môžem povedať.



Čítali ste už tieto knihy? Určite mi napíšte aké knihy si tieto prázdniny plánujete prečítať alebo ste si už prečítali vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára