štvrtok 21. apríla 2016

The Body Shop- Haul


Ahojte :) Minulý týždeň sme boli zo školy v Prahe o čom chystám ďalší článok, na ktorý sa môžete tešiť. Vzhľadom na to, že som bola v Prahe, tak som samozrejme nemohla vynechať návštevu môjho veľmi obľúbeného obchodu The Body Shop. Odniesla som si niečo málo domov a taktiež vám ukážem úlovky z Viedenského Body Shopu v ktorom som bola asi pred mesiacom. Tak poďme na to!



HONEYMANIA krém na ruky

Ako prvé tu máme krém na ruky (ktorý na jeho veľkosť bol príšerne drahý :D), ale ešte som nemala žiadny krém od tejto značky, tak som si povedala že ho musím skúsiť. Ako ste si už z názvu mohli prečítať tento krém patrí do skupiny produktov s medom. Po otvorení mal krém veľmi príjemnú vôňu, ktorá nebola príliš silná, čo si myslím že je na krém pozitívne. Avšak keď som si ku krému viac privoňala vôbec som nemala pocit, že vonia po mede. Je to sladká vôňa, ale musíte veľmi "zavoňať" aby ste pocítili vôňu medu. Jeho konzistencia nebola príliš tekutá ani hutná, taký veľmi príjemný stred, ktorý sa pomerne rýchlo vstrebe do pokožky rúk.


BRITISH ROSE instant glow body butter

Z kolekcie s britskou ružou som si odniesla toto úžasné telové maslo. Musím priznať, že v prvom rade ma uchvátil jeho krásny obal, ktorý sa im naozaj podaril. Ale k samotnému produktu musím povedať, že jeho vôňa je neopísatelne skvelá a úžasná a myslím si, že sa nenájde človek komu by sa nepáčila. Jeho konzistencia je hutná, ale ja si myslím že s ňou pripomína skôr krém ako maslo. Odhliadnúc od tohto faktu pokožku krásne hydratuje už v malom množštve a zanecháva ju vôňavú.


Olive set

Tento set obsahuje sprchový gél, telové maslo a krémový body scrub. Navyše je v krásnej tašticke, ktorá bude super na cestovanie a ako darček k setu bola priložená aj hubka (ja netuším ako sa jej správne hovorí, tak ak sa mýlim tak ma opravte). V prvom rade vám musím povedať, že ak nemáte radi vôňu olív, tak si tento set a ani nič z tejto kolekcie nekupujte, pretože všetky produkty veľmi intenzívne voňajú po olivách. Mne sa táto vôňa naopak páči, pretože je netypická a veľmi zaujimavá. Sprchový gél jemne prečistí pleť a stačí z neho použiť máličko navyše jeho malé balenie je skvelé na cestovanie. Body butter má tentokrát naozaj konzistenciu masla, nie ako pri predchádzajúcom produkte. Do pleti sa krásne vsiakne a zanecháva ju na dotyk veľmi jemnú. Body scrub je naozaj skvelý hlavne už na toto obdobie keď sa nám blíži teplo a svoju prácu krásne splní.



Toto sú všetky produkty, ktoré som si z The Body Shopu odniesla domov. Ako ste na tom vy, máte radi túto značku? Máte z nej niečo doma, poprípade je niečo čo by ste odporúčili? Určite mi to napíšte do komentáru.

6 komentárov:

  1. Ja tiež zbožňujem značku Body Shop! Mám najradšej ich telové maslá, ale aj sprchové gély a pílingy. Ale čo ma najviac zaujalo je kamilkové odličovacie maslo, ktoré určite musím vyskúšať. A taktiež ma veľmi láka skúsiť niečo z ich dekoratívnej kozmetiky.
    Inak vôňu olív si neviem veľmi predstaviť, ale mne vonia od tejto značky takmer všetko :) Kúpila si si super produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O odličovacom masle som počula už aj ja a veľmi rada by som si ho vyskúšala tiež :) Mňa ešte lákajú ich vône takže verím tomu, že si pri ďalšej príležitosti nejakú zaobstarám aj keď pri všetkých tých úžasných vôňach si určite nebudem vedieť vybrať :D

      Odstrániť
    2. Ja vôňu mám, čokoládovú. A zbožňujem ju, len dlho ju necítiť. Ale to mi až tak nevadí, ja si beriem aj do kabelky so sebou :)

      Odstrániť
  2. z Body Shopu mám najradšej sprchové gély :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem měla možnost Body shop vyzkoušet díky recenzi a naprosto jsem si tuhle značku zamilovala. Jejich švestková kolekce byla přímo božská. A tělové máslo si šetřím co to jde :-)

    OdpovedaťOdstrániť