sobota 23. apríla 2016

Praha 2016

Ahojte :) 12-14. apríl sme navštívili zo školy Prahu. Možno už viete, že Praha a zároveň samozrejme aj Česká republika je miestom, ktoré veľmi rada navštevujem, pretože nesie v sebe neskutočné čaro, ktoré ma vždy dokáže očariť.

Cestu sme absolvovali vlakom čo trvalo približne 5 hodín, ale dalo sa to vydržať. Následne sme sa ubytovali v hosteli a išli sme na prehliadkku starého mesta so sprievodkyňou. Ten deň sme prešli podľa krokomeru, ktorú mám v mobile približne 20 km (a ďalší znova toľko). Tomu aj verím, pretože sme za 3 hodiny prešli asi naozaj všetko :D. Najviac sa mi však páčil Orloj, ktorý sme mali ani nie minútu od hostela, nádherný bol aj Karlov most, na ktorý som sa nejako nikdy nedostala počas predošlích návštev Prahy, a to veľmi ľutujem pretože ako cez deň tak aj v noci na ňom bolo neskutočne veľa turistov a bol nádherný.








Druhý deň sme sa boli pozrieť na Petrín (niečo podobné ako eifelovka :D). Vyviezli sme sa lanovkou a bol z neho naozaj nádherný výhľad na celú Prahu. Následne sme prešlapali asi 299 schodov.





Nemohol chýbať ani Pražský hrad. 






A posledný deň sme boli v múzeu voskových figurín.



Tak dúfam, že máte radi Prahu rovnako ako aj ja a keď ste tam ešte neboli tak sa tam určite chodťe pozrieť pretože neoľutujete.





1 komentár:

  1. Praha je najkrajšie mesto, aké som kedy navštívila. Veľmi sa mi tam páči, možno by som tam raz chcela bývať. :)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť