piatok 5. februára 2016

Essence- Winter? Wonderful! LE


Ahojte :) Konečne je tu piatok a ja vám prinášam ukážku zimnej limitky od Essence, ktorú som mala možnosť vyskúšať. Je tu veľa produktov, ktoré ma príjemne prekvapili a zaujali, tak dúfam že sa vám článok bude páčiť a možno si aj vy vyberiete niečo z tejto limitky. Celá limitka je dizajnom veľmi zaujimavo ladená do tematiky zimy a môžete na nej vidieť "zamrznuté" detaily a samozrejme vločky, ktoré robia balenia produktov neobyčajnými, takže napriek tomu že si hovoríte, že nič z tejto kolekcie nepotrebujete už len tie obaly vás donútia, aby ste si z nej niečo odniesli domov.



Tak ako každá limitka, aj táto musela obsahovať laky na nechty. Tieto farby mi prišli veľmi zaujimavé a neobyčajné. Veľmi sa hodia práve do zimy a do zasnežených dní (aj keď takých veľa túto zimu neprežívame), pretože sa nesú v jemných farbách. Limitka obsahuje štyri laky, z ktorých každá má iný efekt a okrem toho aj topcoat.


Nasledujú ceruzky na oči, ktoré ma veľmi potešili pretože majú krémovú konzistenciu a môžete ich použiť na rôzne účely. Ja ich využívam hlavne na spodnú linku pre efekt väčších očí. Vydržia dlho a nerozmazávajú sa a navyše sú v bielej a krásne jemnej ružovej farbe. 
Čo ma asi najviac potešilo z celej limitky je práve krém na ruky, ktorý ma veľmi podobnú vôňu, ako ten ktorý som mala z minuloročnej litmiky a za ktorý som bola veľmi smutná, že sa mi minul, teraz však už zaň mám úžasnú náhradu, ktorá sa pomerne rýchlo vsiakne a nezanecháva nepríjemný film.
Niekedy do limitiek pribudnú veci, ktoré nemajú nič spoločné s kozmetikou a tentokrát sú to tieto gumičky do vlasov s brmbolčekmi, ktoré mi prídu veľmi originálne.


Od Essence som vyskúšala naozaj veľmi veľa líceniek, ale ani jedna z nich nemala takto krásnu farbu, ako práve táto. Je strašne dobre pigmentovaná, takže si z nej stačí nanášať naozaj len malé množstvo a na líčkach vynikne naozaj krásne. Takže ak si hľadáte novú lícenku, tak si skočte určite po túto.
Novinkou sú aj tzv. oleje na pery, ktoré sú v podstate ako lesky na pery, len by mali viac hydratovať. Ja osobne lesky na pery neznášam a navyše tieto majú strašne presladenú vôňu, takže by som ich nevydržala mať na perách.
A nakoniec je tu paletka, ktoré obsahuje prevažne jemné neutrálne farby, tiež veľmi ideálne do zimy. Paletka obsahuje okrem trblietavých aj matné odtiene tieňov. Táto paletka je jedna z najlepších čo sa týka pigmentácie, pretože často sa mi už stalo že paletky z limitiek boli veľmi málo pigmentované, to však neplatí pri tejto z nich.



Celú limitku hodnotím ako veľmi vydarenú až na malé detaily, ak ste si z nej už niečo odniesli, tak mi to určite napíšte do komentárov a taktiež napíšte, ako ste s produktami spokojný!



2 komentáre: