utorok 29. decembra 2015

Spotrebované za december 2015


Ahojte :) Posledný vypotrebovanci za tento rok sú tu! Nespotrebovala som toho veľa, ale aspoň to málo čo sa mi podarilo spotrebovať vám v tomto príspevku ukážem, pretože sú tu aj zaujimavé produkty, ktoré by vás určite mohli zaujať. Chcem vám ešte povedať, že v januári veľmi doma nebudem, takže neviem či stihnem vypotrebovať dosť produktov na to, aby mohol byť príspevok, ale budem sa snažiť, takže mi držte palce, aby som tu bola o mesiac s novými vypotrebovancami.


FA Oil sprchový gél- sprchové gély od Fa mám veľmi rada, je to stará overená klasika, ktorá nikdy nesklame. Gél mal super gélovú konzistenciu, ktorá pekne kĺzala po tele a postupne sa už v malom množstve premieňala na penu, ktorá krásne prečistila pokožku. Na vôňu sa tiež nemôžem sťažovať, pretože bola veľmi príjemná, voňala po ružovom jasmíne. Tento produkt som mala v nejakom boxe, už si nepamätám v ktorom, ale určite si ho kúpim znovu.

Alverde Repair šampón s avokádom- na tento šampón som sa veľmi tešila. Na to, že sa jeho balenie zdá byť menšie oproti iným, tak som s ním vydržala pomerne dlho pretože na umytie vlasov stačilo len naozaj malé množstvo. Šampón mal nie príliš hustú ale ani tekutú konzistenciu a bol priesvitný. Taktiež neobsahoval žiadne silikóny, čo pri prvom použití bolo trochu čudné, ak ste práve zvyknutý na silikóny v šampónoch. Postupne si však moje vlasy na tento šampón zvykli a bola som s ním veľmi spokojná. Myslím si že napomáhal poškodením vlasom, ale nemôžeme očakávať obrovské výsledky, pretože poškodené vlasy vám už šampón nenapraví, treba ich radšej ostrihať a nechať opäť narásť. Jedna vec ma však veľmi pri tomto šampóne potešila a to to, že mi z neho menej padali vlasy pri umývaní.

Balea mydlo z ibišteku a zeleného čaju- tento produkt by som si už znovu nekúpila. Napriek tomu, že mám Baleu rada, tak toto mydlo mi prišlo ako veľké sklamanie. Pri nanesení na ruky mi strašne pomaly začal peniť a dlho trvalo kým som ho z rúk dostala, takže napriek jeho príjemnej vôni by mali zapracovať na jeho konzistencii.



Vandini krém na ruky- o tejto značke som počula už dávnejšie, ale nikdy som od nich nič nevyskúšala, pretože u nás sa nepredáva a však objavil sa v jednom z tohtoročných Glossyboxov, čo ma veľmi potešilo. Krém nesklamal bol veľmi hydratujúci a vstrebal sa veľmi rýchlo. Nezanechával ani nepríjemný film na ruke, ktorý je vôbec nemám rada a mal veľmi zaujimavú vôňu. Ak niekde uvidíte krémy od tejto značky, tak si ich určite kúpte pretože sú veľmi dobré. 

Balea 2v1 posilňujúci odličovač očí- na tento odličovač som bola veľmi zvedavá, pretože ho chválilo naozaj veľa dievčať a musím povedať, že im dávam za pravdu pretože je naozaj super! Riasy krásne odlíčil bez drhnutia a boja, ako to u niektorých odličovačov chodí a vydržal mi naozaj dlho napriek tomu, že som si s ním dosť často odličovala oči. Čo sa týka posilňujúceho účinku, tak ten musím potrvrdiť, pretžoe som si naozaj všimla posilnenie rias, čo ma veľmi potešilo. Ak ste ešte tento odličovač neskúšali, tak si ho určite kúpte. 

Essence Like An Up Town Girl sprej- tento sprej som mala z limitovanej edície a je mi ľúto, že ho už nezoženiem, pretože jeho vôňa bola perfektná. Jeho zloženie je naozaj zaujimavé obsahuje ovocie ako pomaranč, mandarínka, ananás, mango, ktoré spolu vytvárajú naozaj zaujimavú kombináciu vône.

Essence Wave Goddess tekutá lícenka- túto lícenku mám už snáď od minulého leta a už sa mi zrejme pokazila, takže ju radšej vyhadzujem. Vytvárala naozaj zaujimavú farbu na líčkach, aj keď si s ňou trebalo dávať pozor, pretože sa to dalo veľmi ľahko prehnať. Bola z limitovanej edície, takže ju už nezoženiete, no pri skúsenosti s ňou preferujem viac klasické lícenky, ktoré môžete nanášať štetcom.


Princess SKINCARE hyaluronová maska- ak sledujete blog pravidelne, tak ste túto masku mohli vidieť už v aktuálnom Glossyboxe. Nemohla som odolať a hneď som ju musela vyskúšať. Ľudia táto maska je úžasná! Jeho cena je vysoká no bola som úplne prekvapená z jeho účinku. Keď som si ju naniesla na tvár, tak bola doslova ponorená do produktu, ktorým bola nasiaknutá a krásne sa prilepila na tvár a doslova som cítila, ako sa produkt dostáva do mojej pleti. Keď som si ju po štvrť hodine dala dole, tak bola moja pleť krásne jemná, prečistená a vypnutá.

Kneipp kryštále do vody- pre zmenu som si teraz kúpila kryštále do vody, ktoré voňali po citróne a jablkách. Kúpel s nimi bola veľmi príjemná a uvoľňujúca, jediné čo ma sklamalo bola oranžová farba na ktorú zafarbili vodu, pretože mi to prišlo, ako keby som sa kúpia v špinavej vode.

Alverde Bluten regen pena do kúpeľa- táto pena bola úžasná a dúfam, že ju budú ešte mať, pretože si z nej určite kúpim ďalšie balenie. Krásne penila a pena naozaj zostávala dlho a nespadla. Voňala po kvetinách a človeku vytvárala naozaj príjemný zážitok z kúpania. 

Ebelin odličovacie tampóniky- tieto tampóniky si kupujem stále dookola, pretože mám veľmi rada, že sa pri odličovaní nerozpadávajú a pre mňa sú jedny z najlepších aké som vyskúšala. 



Evora pour femme parfém- táto vôňa bola na mňa príliš silná a vôbec mi nesadla, takže som ju ani nedopotrebovala. Dostala som ju v jednom z Glossyboxov.

Adidas Born original parfém- naopak táto vôňa je mojim úplným favoritom a po vyskúšaní vzorky som si hneď musela kúpiť aj plné balenie. Takže ak premýšlate akú vôňu si kúpiť tak skúste ovoňať túto, možno vás zaujme na toľko, že si ju kúpite aj vy. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára