sobota 26. decembra 2015

Glossybox za December 2015



Ahojte :) Je tu posledný tohtoročný Glossybox! Verili by ste tomu, že to prešlo tak rýchlo? Pretože pre mňa je to stále neuveriteľné. Tento rok pre mňa prešmykol ako voda, pretože ešte teraz si bez problémov dokážem spomenúť, čo sa dialo na začiatku roka a máme tu už koniec. Zas som však odbočila od témy, tak sa vráťme späť a poďme sa pozrieť čo ukrýval posledný tohtoročný Glossybox.


Posledný Glossybox za tento rok obsahoval päť produktov a jeden malý darček v podobe náramku, ktorý uvidíte nižšie. Krabička bola tentokrát ladená do farieb Vianoc a tiež vločky, ktoré boli na nej zobrazené. Krabička je naozaj krásna, takže si ju ponechám ako všetky ostatné.


Eucerin Hyaluron Filler- Tento krém určite každý z vás pozná, pretože ho často môžete vidieť v reklamách. Značku Eucerin považujem za veľmi kvalitnú, takže som neskutočne rada, že ju konečne môžem vyskúšať. Krém je ideálny hlavne na toto chladné počasie, rýchlo sa vstrebe do pleti a môže sa použiť aj ako podklad pod makeup. 
-originálny produkt, cena: 30,95€


Manna Kadar Cosmetics Primer- Tento produkt ma veľmi zaujal s jeho účinkom, ktorý sľubuje.  Primer vyživuje riasy cez noc a dodáva im objem. Taktiež ho môžete použiť ako poklad pod riasenku. Určite tento produkt budem testovať a ak s ním budem spokojná, tak môžete čakať samostatnú recenziu.
-originálny produkt, cena: 21,30€

IsaDora Precision Mascara- Táto maskara sľubuje dodanie objemu,  dĺžky a oddelenie rias. Mala by mať špeciálnu kefku, ktorá dokáže všetky vymenované služby splniť. Je navyše vhodná aj pre tie z vás, ktoré nosíte kontaktné šošovky. Ja mám teraz načatích dosť riaseniek, takže túto si odkladám na neskôr.
-originálny produkt, cena: 15,95€


Teeez Cosmetics Oasis Gem lipstick- V boxe sa tiež nachádzal rúž vo veľmi peknom odtieni, ktorý dokonca obsahuje extrakt z kokosového oleja. Musím povedať, že rúž ma naozaj prekvapil so svojou silnou pigmentáciou už v pri jednej vrstve zanecháva na perách krásnu farbu. Taktiež sľubuje osem hodinovú výdrž a jeho finish je saténovo-matný.
-originálny produkt, cena: 20,50€




Princess- Tieto masky sľubujú dokonalý odpočinok. sú to masky, ktoré si nasadíte na tvár a po cca 15 minútach dáte dole. V balení sa nachádzali dve, jedna je s kyselinou hyaluronovou a druhá s extraktom zo zeleného čaju. Masky sú vhodné hlavne na vyživenie v tomto chladnom obdobý, prvá maska dodáva pleti vlhkosť a druhá regeneruje. Navyše neobsahujú parabény a nie sú testované na zvieratách!
-originálny produkt, cena: 26,40€


Celý box vyšiel na 115,10€
Pokračovanie Glossyboxu môžete očakávať aj budúci rok!

2 komentáre:

  1. Tak to bol naozaj vydarený Glossybox. :) Tú riasenku na podporu rastu a výživu rias mám tiež a akurát ju testujem, potom by sme mohli spraviť dvojitú recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Budem veľmi rada ak spolu spravíme spoločnú recenziu na tento produkt :)

      Odstrániť