sobota 14. novembra 2015

Zimné edície sprchových gélov- Balea a Dove


Ahojte :) Pomaly sa všetky výklady zapĺňajú vianočnou tematikou a to samozrejme  nechýba ani pri drogériách. Mňa tento rok zaujali práve sprchové gély, z ktorých som videla nekonečné množstvo z rôznych limitovaných edícií, a tak som sa rozhodla, že vám ukážem tie, ktoré som si na túto zimu zaobstarala ja. 


Balea tento rok priniesla 2 druhy sprchových gélov z limitovanej zimnej edície, ktoré sa konzistenciou nelíšia od ostatných. Sú mierne vodové (prekvapivo nie až tak veľmi ako pri jednej z letných, ktoré som vám už v jednom z príspevkov spomínala) a čo sa týka peny, tak je jemná no dostačujúca. Pokožku nevysúšajú a keď jej chcete dopriať čo najviac, tak si môžete zaobstarať aj telové mlieka z tejto edície. Čo sa týka vôní Frose Flower voňa po ruži a mučenke a musím povedať, že je to naozaj skvelá a pritom nezvyčajná vôňa a Frozen Breeze vonia po malinách a fialkách, je to však zmes asi príliš sladkej vône, ktorá nemusí každému sadnúť.



Dove je už zrejme každému známy, pretože je to overená klasika. Vôňa je veľmi príjemná a zároveň jemná a popritom zapadá do zimnej tematiky. Ako sme všetci zvyknutí, sprchové gély alebo skôr krémy od Dove su dosť hutné a krásne zhydratujú pokožku. Netuším či ho už nájdete aj u nás, ale ak áno tak ho určite vyskúšajte. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára