sobota 28. novembra 2015

Spotebované za november 2015





Ahojte :) Prichádza nový mesiac a aj posledný v tomto roku, všetko až príliš rýchlo utieklo podľa mňa. My sa však dnes pozrieme čo sa mi podarilo vypotrebovať za mesiac november.


Gliss Kur- Ultimate Oil Elixir balzam- O tomto produkte som vám už robila samostatnú recenziu spolu so šampónom. S balzamom som veľmi spokojná, bol hutný napriek tomu vlasy nezaťažoval a vzhľadom na to, že obsahoval oleje tak vlasy krásne vyživil. Nemôžem vynechať ani úžasnú vôňu a po jej použití ľahké rozčesanie vlasov. 

Palmolive- Feel Glamorous sprchový gél- Tento sprchový gél som si nekupovala ja, ale mala som ho v jednom Glossyboxe. Sprchový gél obsahoval peelingové čiastočky, ktoré zároveň pôsobili ako masáž pri nanášaní, čo sa mi veľmi páčilo Taktiež s ňou môžete ušetriť čas ak si nestíhate urobiť samostatne peeling, takto máte 2v1. Jediné čo sa mi však na tomto produkte nepáčilo bola jej vôňa, pretože mi prišla príliš presladená.

Fructis- Densify šampón na vlasy- Ja od tejto značky nepoužívam šampóny, ale mala som ho tiež v nejakom boxe, myslím že to bolo od DM. Používali ho skôr naši ako ja, no oni mu nevytkli nič. Vlasy umyl dostatočne a aj vytváral dosť peny, takže viac k nemu neviem povedať. 


Essence- Mountain calling LE krém na ruky- Tento krém na ruky je mojím najväčším favoritom všetkých čias! Nikdy v živote som nemala lepší krém. Jeho vôňa bola neopísateľne úžasná a čo bolo na ňom ešte lepšie bolo to, že po vstrebaní do rúk nezanechával nepríjemný film. Je mi veľmi ľúto, že sa už tento krém nedá kúpiť, pretože by som si ho určite zaobstarala znova!

Essence- Hand and Nail  krém na ruky- Máme tu ďalší krém na ruky od Essence. Pri tomto musím tiež pochváliť vôňu, vstrebával sa pomalšie a trochu zanechával film, no nebolo to nič hrozné. Môžem ho odporučiť, pretože pôsobí aj na nechty.

Essence- Mountain calling LE balzam na pery- Tak tento produkt napriek tomu, že sa už nedá zohnať, ak by som si ho znova nekúpila. Po nanesení na pery sa vôbec nedokázal do pier vstrebať, čo pôsobilo, že zanechával nepekné biele stopy (kedže bol biely) na perách. 

The Body Shop- Mojito peeling- Možno sa pamätáte ako som bola v lete v Česku a zavítala som do Body shopu. Jeden z produktov, ktoré som od nich chcela vyskúšať boli práve peelingy. Tento bol asi z limitovanej edície, ale nie som s tým úplne istá. Bola som s ním však až nadmieru spokojná. Peeling veľmi príjemne pôsobil na celé telo, takže vám ho môžem len odporučiť. Ak budete mať možnosť ísť do body shopu, tak si určite kúpite ich peelingy, pretože už nebudete určite chcieť iné!


FA- Yoghurt a Aloe Vera tekuté mydlo na ruky- Túto radu mydiel od FA mám veľmi rada a už som z nich skúsila niekoľko druhov. Všetky krásne voňajú a dostatočne penia a tiež odstránia nečistoty z rúk a popritom ich nechávajú jemné. Za mňa určite áno. 

Adidas- deo sprej- Tento deo sprej som si kupovala ešte dávnejšie, ale vždy mi pribúdali nové, tak som ho nemala ani čas dopotrebovať. Bol však celkom fajn, snažil sa zabraňovať poteniu a aj vôňa bola celkom príjemná a však myslím si že vôňa bola trochu silná a dala sa až príliš cítiť, čo asi nie je moc príjemné pri použití ešte aj parfému. Znovu by som si ho už nekúpila.

Balea- soľ do kúpela- Asi som čudná, ale toto bola moja prvá soľ do kúpeľa. Už som si z nich však dokúpila zásobu a som z nich úplne nadšená, hlavne z tejto ktorá voňala po kokose čučoriedkách. Takže ak ste ich ešte neskúšali, tak ich skúste, je to naozaj skvelý relax.

Rimmel London- Match Perfection korektor- Tento korektor napriek jej cene je jednej z najlepších z drogérie. Krásne prekryl kruhy pod očami a taktiež aj nedokonalosti. Určite ho môžem odporúčať, dávajte si však pozor, pretože ja som si zobrala akurát taký, na ktorom bol pokazí aplikátor. 


Nivea- Clean Deeper čistiť a peeling- Tento produkt som dopotrebovála naozaj strašne dlho, pretože v ňom bolo naozaj hojne. Čo sa však produktu týka, pleť pekne prečistil a taktiež obsahoval aj malé peelignové čiastočky, ktoré prinikli hlboko do pleti. Používala som ho pár krát do týždňa a však vždy som po ňom musela použiť krém na hydratáciu, pretože mi pleť strašne vysušil. 

Oriflame- čistiace mlieko- Jeden z produktov, u ktorého som videla neutrálny účinok, nenadchol ma a ani nesklamal, ale nepoužívala som ho pravidelne a pravdepodobne mu už skončila spotreba, takže musí skončiť v odpadkovom koši. 

Kueshi- toner- Raz v jednom Glossyboxe som mala práve toto čistiace tonikom, ktoré si neviem vynachváliť, bohužiaľ ale netuším kde by som ho mohla znova zohnať. Neobsahoval parabény, a to som si všimla aj na kvality mojej pleti, ktorá sa zlepšila pri jej používaní. 



Toto je všetko čo som tento mesiac stihla vypotrebovať, ďalej si môžete prečítať čo som pozerala, počúvala...

Hudba- nový album One Direction- Made in the A.M., nový album Justina Biebera- Purpose
Filmy- bola som v kine na poslednej časti Hunger Games- Drozdajka 
Seriály- stále fičím na The Vampire Diaries a The originals


1 komentár: