sobota 7. novembra 2015

Scholl velvet smooth


Ahojte :) Minuly mesiac som dostala veľmi potešujúci email. Stala som sa DM skautom! Ani ma nenapadlo, že z pomedzi 300 vybraných vyberú aj mňa, no šťastie sa na mňa usmialo, tak som sa rozhodla, že sa s vami o neho podelím. 

Dopriať nechtom krásu ako zo salóna, kto by to nechcel? Možno práve s týmto prístrojom to môžete dosiahnuť priamo z domova. Na prístroj musíte nasadiť postupne všetky tri druhy hlavíc, ktoré vždy slúžia na niečo iné. Prvé je pilník ďalej je hlavica na zjemnenie nechtov a nakoniec hlavica na vyleštenie nechtov. Po dokončení týchto troch krokov dostávate naozaj pekne upravené a lesklé nechty. Myslím si , že na žene je veľmi dôležité aby mala pekne upravené nechty a ak si na tom potrpíte aj vy, tak by ste si tento prístroj určite mali zaobstarať. Zaberie to síce trochu viac času, ale myslím si že ak si to spravíte pár krát do mesiaca, tak si na to určite nájdete čas. 

Neviem či som na internete našla správnu cenu tohto výrobku, ale je to asi vyššia položka, takže možno to pre vás bude vhodný darček aj k blížiacim sa Vianociam. Dúfam, že som vás inšpirovala a ak používate niečo podobné na úpravu nechtov, tak mi to určite napíšte do komentárov a tiež či by ste niečo takéto chceli mať doma aj vy.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára