piatok 13. novembra 2015

Omaľovánky pre dospelých?


Ahojte :) S týmto článkom sa vraciame do starých dobrých detských čias, keď sme ešte nemali žiadne starosti a miesto drahých mobilov sme v rukách držali ceruzky a vymaľovali omaľovanky. Trochu nostalgie, no nie? A keďže svet dospelých je príliš stresujúci, niekto múdry vymyslel antistresové omaľovánky pre dospelých čo je niečo fakt ukľudňujúce a navyše aj zábavné. Takže ak máte chuť zbehnite do kníhkupectva alebo si ich objednajte na internete. Ja mám konkrétne začarovaný les, ale existujú aj iné druhy. Treba byť však trpezlivý, pretože pri niektorých obrázkoch si posedíte naozaj dlho, pretože sú komplikované, no o to väčšiu radosť budete mať keď ich vyfarbíte. To aké farby použijete je už len na vašej fantázii. Každý obrázok bude jedinečný a výnimočný, navyše na konci knihy vás čaká aj prekvapenie, ktoré vám ale neprezradím.







Ako sa vám páči ukážka z knihy? Máte ju už doma, alebo sa ju chystáte zakúpiť? Za mňa je to veľmi originálny nápad, ktorý by podľa mňa mal skúsiť každý a hlavne tí, ktorí dlhé, dlhé.. hodiny trávia na počítači alebo na mobile. Skúste na chvíľu vypnúť a venovať sa niečomu inému ako sú sociálne siete. 

5 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči, že niečo takéto vyšlo, určite mám v pláne kúpiť si ju^^
    Nemáš záujem o vzájomné sledovanie? :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, tak táto je pekná! Mňa v Panta Rhei ponuke zaujala najviac omaľovánka s názvom Kvety (nie sú z nej síce ukážky na nete, ale proste kvety <3 ), ale teraz mám zasadeného chrobáka v hlave, ktorú z nich si vybrať, pretože táto jej (v mojom prípade) šliape na päty.
    Inak toto musí byť iná sranda... Ja si teraz dofarbujem nejaké nedokončené omaľovánky z detstva, ale po toľkých rokoch cítim, že je to na mňa buď príliš jednoduché, alebo hrozne detailne porovnávam môj farebný výsledok s predlohou. :D V týchto antistresových sa mi pozdáva práve to, že v nich predloha nie je.
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné omalovánky, taky nad nimi přemýšlím!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja už som nad nimi hrozne veľa rozmýšľala ale neviem kde by sa dali zohnať tu v Dánsku. Ale hneď ako prídem na SR v decembri si ich pôjdem kúpiť na krátenie dlhých zimných večerov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto sa mi veľmi páči. Už dlhšie uvažujem že by som si niečo takéto kúpila, trošku sa odreagovať od toho každodenného stresu. Teraz si už len vybrať "správnu" knihu. Ale tento začarovaný les sa mi pozdáva asi najviac :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť