nedeľa 18. októbra 2015

Halloween inšpirácia- dievča s plechovkou v hlave



Ahojte :) Halloween sa nám už blíži a ani tento rok odo mňa nemôže chýbať inšpirácia na halloweenske líčenie. Ja som sa týmto líčením tiež inšpirovala od Petry z jej videa, ale niektoré detaily som pomenila.

Príbeh tejto postavy spočíva v tom, že dievča, ktoré je dlhé roky ukryté na povale sa práve na halloween podarí utiecť. Jej útek však vôbec nie je jednoduchý čaká ju veľa prekážok, ktoré musí prekonať aby sa dostala von a tou najväčšou z nich je práve to, že jej prepichnú hlavu s plechovkou. Vata vyčnievajúca okolo plechovky zobrazuje to, ako snažila zastaviť krvácanie, to sa jej však nepodarilo a tak musela utekať ďalej (práve preto je vata len nedbalo spravená).

Na prípravu tohto líčenia budete potrebovať:
-plechovku: ktorú prerežete (fotka nižšie)
-elastickú gumu
-umelú krv
-hnedé a čierne tiene na oči alebo bronzer
-štetce
-transparentný púder
-korektor

Z plechovky si odrežete asi štvrtinu, ktorú potom zastriháte a poohýňate ako na fotke. Dávajte si ale veľký pozor aby ste sa neporezali! Petra vo videu plechovku nalepila na čelo, ale ja som ju zaviazala s gumou z oboch strán a tak mi z plechovky vznikla ako keby čelenka, ktorú som potom zakryla vlasmi. Vatu som len pozastrkovala okolo plechovky a pokvapkala krvou, ale ak s týmto líčením niekde pôjdete tak si vatu radšej prilepte, aby vám náhodou nespadla.

-Na tvár môžete naniesť makeup, ale nemusíte a však použite transparentný púder. Potom na tvár nedbanlivo nanášajte čierne a hnedé farby môžete skúsiť aj kontúrovať je už len na vás ako sa vyhráte s fantáziou. Ja som okolo očí a aj na celé očné viečko použila čiernu farbu, pretože som chcela aby oči ešte viac zapadli a boli temnejšie. Na ústa som naniesla korektor, aby stratili farbu a následne som aj na ne naniesla trochu tmavej farby. Nakoniec si už len umelú krv nedbanlivo nakvapkáte na tvár a ste hotový. A samozrejme nezabudnite si nasadiť plechovku a poriadne ju prekryte vlasmi aby sa guma nedala vidieť. 
-Ak chcete tmavé tiene môžete naniesť aj na krk, ale už aj bez toho sa mi to dávalo strašne ťažko dole, takže na krk som si to už nedala, ale ak by som s týmto líčením niekde išla tak určite by som si ho dala aj na krk. Umelú krv si taktiež môžete dať aj na prsty, ale chcem vás upozorniť že pri nanášaní krvi sa určite vyhnite vlasom, pretože mne sa do nich pár kvapiek dostalo a celé sa mi zlepili.





A na záver moje nechty <3

1 komentár: