štvrtok 15. októbra 2015

Essence limitovaná edícia- Urbaniced



Ahojte :) Mne sa zdá, že už pomerne dlho nebol nový článok, no tento týždeň som sa v kuse len učila a učila, tak som sa k blogu ani nedostala. Uvedomila som si však jednu vec, o ktorej vám chcem na úvod povedať. A tou vecou je to, že ak vám niekto akokoľvek bude tvrdiť, že niečo nie je dobré, že sa to nedá.. neverte mu dokým si to sami nevyskúšate, pretože to čo sa iným nepáči neznamená, že nemusí vyhovovať vám. Ale aby sme sa vrátili k dnešnému článku, mám tu pre vás posledný článok zo sérii článkov z limitkami Essence, ktoré mi pribudli doma a tou je limitka s názvom Urbaniced, ktorá je inšpirovaná "pouličným štýlom". Je to veľmi zaujímavo navrhnutá limitka, nič v podobnom štýle som ešte nevidela a ak si všimnete tak aj na obaloch sú rôzne grafity, ktoré práve pripomínajú ulicu.


Prvá vec, ktorú tu mám je praktická kapsička, ktorú môžete využiť ako peňaženku alebo ja ju dokonca používam aj na uchovávanie slúchadiel. Je to veľmi praktická vec, pretože je malá a môžete si do nej schovať všetko čo potrebujete a všetko čo by sa vám v taške mohlo stratiť. 


Voňavky sa v tejto limitke podarili naozaj úžasne, pretože obe krásne voňajú a nemôžem si ich vynachváliť. Dokonca si myslím, že sú jedny z najlepších, aké kedy Essence vyrobilo. 

Táto limitka mala aj ponuku lakov, z ktorých som si vybrala tieto dve fotke. Ružový lak kryje už v jednej vrstve a ten svetlejší treba viac krát pretrieť, ale v tom nevidím žiaden problém. Výdrž je pár dní podľa toho čo všetko robíte.

Z tejto limitky som si odniesla aj lícenku vo veľmi zaujímavej farbe. Na líčkach zanecháva prirodzené sfarbenie, ktoré však vyzerá veľmi zaujímavo. Je jemná a dá sa dobre navrstviť, takže to s ňou nepreženiete. 


A na záver je tu tieň na oči v ružovej farbe, ktorý nemá veľmi silnú pigmentáciu no s dobrým podkladom vynikne jej veľmi pekná farba.



1 komentár: