pondelok 10. augusta 2015

Ziaja uhorková rada

Ahojte :) Dnes si povieme trochu o Poľskej značky Ziaja. Neviem či ju poznáte, pretože táto značka nie je drogériová a ešte pred viac ako rokom som ju tiež nepoznala a to veľmi ľutujem, pretože je to naozaj skvelá kozmetika a mojej pleti veľmi pomohla.



Tieto produkty mám už dlhšiu dobu doma a testovala som ich až doteraz, aby som vám mohla povedať čo najviac úprimné výsledky. Je leto a naša pleť to pociťuje tiež, niekedy ešte viac ako keď naše telo cíti smäd. Ja toto leto veľmi trpím vyrážkami na tvári a aj keď som začínala testovať tieto produkty, tak som mala vyrážky. Neuveriteľné je, že po dlhšom používaní výrobkov sa moja pleť upokojila, bola menej začervenaná a podráždená a vyrážky mi pomaly začali miznúť.

Pleť som si čistila čistiacim tonikom, mliečkom a nakoniec som použila hydratačný krém. Produkty krásne voňajú po uhorke, ktorá však nie všetkým môže vyhovovať. Uhorka má veľmi pozitívne a blahodarné účinky na pleť a to musím aj v tomto prípade potvrdiť, ďalej produkty vyrovnávajú PH a sú určené myslím, že na všetky typy pleti. Už dávno som sa nestretla s radou výrobkov, ktoré by takto dobre reagovali s pleťou. Jediné mínus, ktoré na tieto prípravky môžem povedať je to, že mi nevyčistili čierne bodky, takže som si ešte tvár musela dočistiť peelingom. Taktiež som si všimla, že moja pleť bola pružnejšia, mala som na nej menej "šupiniek" a čo je najlepšie stiahli sa mi póry.

Každému z vás odporúčam aby ste si túto radu vyskúšali či už máte problémy s vyrážkami alebo nie, pretože vám určite neublíži. Ja som vôbec nečakala takéto pozitívne výsledky ani to že budem takto veľmi spokojná. Určite si túto radu kúpim znova keď ju dopotrebujem, pretože pamätajte, že nie je nič lepšie ako keď nájdete výrobky, ktoré budú robiť vašu pleť krásnou a pomáhať jej.


-Ahojte chcela by som k tomuto článku spraviť malý uptade a to z toho dôvodu, že nie všetko čo som napísala na začiatku bolo správne, tým mám na mysli, že Ziaja je aj drogériová kozmetika! Môžete ju zakúpiť v 101 drogérii (aj konkrétne uhorkovú radu), ďalej ju nájdete v niektorých predajniach Kaufland a Tesco. A však ak sa vám nechce nakupovať v obchode tak môžete tiež skúsiť eshop- www.dobrakozmetika.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára