štvrtok 13. augusta 2015

Haul za august 2015



Ahojte :) Nechcem ani pomyslieť na to, že už len pár týždňov a ideme naspäť do školy. Nie že by som sa netešila, ale mám v sebe aj taký trošku strach a zlý pocit, ale to je teraz jedno. Pozrime sa radšej na niečo ešte zaujímavejšie ako sú moje problémy a to sú veci, ktoré som si kúpila za tento mesiac. Hovorila som síce, že už nákupy robiť nebudem, ale cez prázdniny sa proste nedalo nekúpiť si niečo, no sľubujem, že už fakt nebudem nakupovať, lebo mám teraz dosť vecí a tie musím v prvom rade spotrebovať.


Napriek tomu, že som hovorila, že už ombre nikdy nechcem, tak som sa rozhodla, že si skúsim trošku zosvetliť aspoň končeky vlasov a objavila som  od Loreal Casting Sunkiss Jelly, ktorý by mal zosvetliť po niekoľkých použitiach vaše vlasy. Vzhľadom na to, že ja mám až moc tmavé vlasy, tak sa to až tak nedá vidieť, ale zosvetliť mi to zosvetlilo, každopádne ešte tam mám trošku takže dopotrebujem celé balenie. Čo sa týka aplikácie je veľmi jednoduchá, iba si gél nanesiete na suché vlasy, necháte pôsobiť a následne necháte uschnúť buď na slnku alebo jednoducho vysušíte fénom.

V DM drogérii som tiež neodolala sprchovému gélu z limitovanej edície Balea Tropical Sunshine, ktorý krásne voňal. Ešte som ho nevyskúšala a určite bude veľmi dobrý, ako všetky ostatné.

Moja zubná kefka už nebola v dobrom stave a dosť mi už dráždila ďasná, tak som sa rozhodla, že si musím kúpiť novú. Opäť som si kúpila od značky Curaprox, ktorú vždy používam, ale radím vám všímajte si mäkkosť štetiniek, pretože ja som sa už dvakrát pomýlila a kúpila som si nie tú s najmäkšími štetinkami.

Na facebookovej stránke drogérie DM veľmi chválili túto Balea soľ do kúpeľa (je aj viac druhov). Tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám. Vybrala som si s vôňou kokosu a čučoriedok a musím vám povedať, že je to úplná pecka. Odporúčam každému vyskúšať.



U strašne veľa dievčat som videla tento ananásový kryt, ktorému som ani ja nemohla odolať a tak som si ho objednala z Ebay. Podľa mňa sa na leto úplne dokonale hodí. Ja ho mám na iPhone 5s a existuje aj na iné druhy iPhonov, ale netuším či aj na iné druhy mobilov.

A nakoniec som si nechala najväčšiu pecku! A tou je samozrejme kniha Online Gril od Zoelly!
Ja som túto knihu hltala do posledného slova, pretože bola úžasná. Nedá sa ani popísať slovami, ako veľmi sa mi páčila a veľmi sa teším už na pokračovanie. Dej je pútavý vôbec nenudí, naopak človek má chuť neprestať čítať, pretože sa chce dozvedieť čo najviac. A na záver úplný zvrat, ktorý túto knihu urobí ešte dokonalejšou (dá sa to vôbec?). Každopádne ak váhate nad kúpou, tak sa práve teraz vaše obavy pominuli a ja vám doslova prikazujem aby ste si ju kúpili a prečítali :D.



Na záver ako vždy si urobíme prehľad toho čo som počúvala, pozerala, čítala..

Seriály: Pretty little liars
Knihy: Online girl od Zoelly, Denník Anny Frankovej
Hudba: Drag me down od One Direction, Lean on od Major Lazer
Telenovely: Mi Pecado, Lo Imperdonable

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára