štvrtok 6. augusta 2015

Haul z dovolenky 2015

Ahojte :) Ako som vám už spomínala, že pôjdem na dovolenku tak vám prinášam z nej aj haul. Boli sme v Prahe, Tepliciach v Terezíne a v Nemecku v meste Drážďany. Keď už všetky fotky budem mať roztriedené, tak vám chystám článok aj z dovolenky, predtým som vám však chcela ukázať čo som si kúpila. Nie je toho vôbec veľa, pretože bez tak mám veľa kozmetiky.. a nechcela som utrácať, no aj tak som si musela odniesť pár vecí. Taktiež som si kúpila aj oblečenie, ale o ňom bude tiež zvlášť článok. Tak dúfam, že sa vám budú páčiť veci, ktoré som si kúpila.



Na fotke môžete vidieť všetko čo som si kúpila. Nemohla som odolať časopisom, aby som mala čo po ceste čítať a ešte k tomu boli aj skvelé darčeky, ako voňavka od Essence, ktorá mi vonia priam letne a vďaka časopisu som si konečne mohla vyskúšať termálnu vodu od Avene, ktorá mi priam zachraňovala život v horúcom aute vždy, keď som si ju na seba nastriekala. V DM drogérii som natrafila na limitovanú edíciu odličovacích obrúskov, ktoré mám veľmi rada a ešte som ich u nás nevidela. K jednému z časopisov boli aj vzorky voňaviek od Chloé mi moc nevonia ale tá od B.U. má pre mňa celkom príjemnú vôňu. Nohy z toľkého chodenia po pamiatkách atď.. som mala dosť namáhané, takže som si na ne kúpila krém od Balei, ktorý krásne vonia a moje nohy z neho boli naozaj mäkké. A nakoniec peelingy od The body shop, na ktoré som počula toľko chváli, že som proste nemohla odolať, aby som ich nevyskúšala, navyše na ne mali aj zľavy. Včera som ich skúsila a majú úžasnú vôňu, pleť čistia do hĺbky a pleť je z nich naozaj úžasne jemná a čistá na dotyk.


Do The body shopu ešte určite zavítam, keď budem mať možnosť byť na mieste, kde sa tento obchod nachádza, je mi naozaj veľmi ľúto, že ho tu na Slovensku nemáme.


Toto je na dnes všetko prajem vám horúci týždeň. pretože už tu opäť máme tieto pekelné horúčavy! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára