streda 1. júla 2015

Výlet- Brno a Lednice



Ahojte :) dnes tu pre vás mám pár fotiek z nášho koncoročného výletu zo školy, ktorý sa konal 17.6.2015, kde sme zavítali do Českej republiky, presnejšie do Brna a následne do Ledníc. Odchádzali sme ráno okolo siedmej, pretože niektorí meškali, no do Brna sme dorazili dosť rýchlo. Náš program sa trošku počas cesty pomenil.



Najprv sme navštívili Zoo v Brne, bohužial nám počasie neprijalo a väčšina zvierať bola schovaná. Najviac sa mi páčili ľadové medvede, moje obľúbené surikaty, žirafy a samozrejme vlky! Musím uznať, že Zoo bolo naozaj veľké a často sme museli šľapať do kopca z čoho sa mi aj zatočila hlava. Mali sme v pláne pozrieť si aj centrum Brna na čo som sa veľmi tešila, pretože som tam ešte nikdy nebola no nakoniec sa išlo do obchodného centra Olympia, kde boli naozaj skvelé obchody, aj keď som si v nich nič nekúpila aspoň som si vychutnala frappucinno zo Starbucksu. Najviac ma zaujali obchody ako Sephora a Douglas, ktoré u nás na Slovensku nie sú. Po hodinke strávenej v nákupnom centre sme sa opäť vybrali do autobusu a náš výlet pokračoval.



Poslednou zastávkou bol zámok v Ledniciach, ktorý bol naozaj krásny, no vo vnútri nám nedovolili fotiť, takže mám fotky len z vonka, ale tá krása stojí za to. Naozaj nádherne upravené kvety, tráva.. proste všetko. My sme prišli dosť neskoro, takže sme si nemohli pozrieť všetko čo zámok ponúkal, čo je škoda.


Po navštívení zámku náš výlet skončil a my sme sa vybrali domov. Výlet sa mi páčil a zopakovala by som si ho znova, no tentoraz by som určite nevynechala návštevu centra Brna.



Boli ste už niekedy v Brne alebo v Ledniciach? Napíšte mi do komentáru čo sa vám tam najviac páčil.o, čo vás zaujalo ak ste tam boli.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára