sobota 25. júla 2015

Spotrebované Júl 2015

Ahojte :) Už veľmi ale veľmi dlho som chcela zaviesť na blog tento typ článku, kde vám ukážem čo som spotrebovala za uplynulý mesiac. Neviem či budem vedieť pridať článok každý mesiac, či naozaj stihnem spotrebovať toľko vecí naraz, aby ich bolo dosť do článku, ale keď aj nie, tak článok bude raz za dva mesiace napríklad a tam spojím čo som za oba mesiace spotrebovala. Dosť už bolo ale rečí, poďme sa radšej pozrieť čo tu pre vás mám.



Na Baby Lips nemôžem povedať ani jedno krivé slovo, mám ho veľmi rada a hlavne tieto, ktoré nefarbia, takže si vždy dokupujem nové, keď sa mi minú. Riasenka od Essence bola úplne skvelá a odporúčam ju naozaj každému pretože robila veľmi pekné mihalnice a dlho vydržala. Mojou provou podkladovou bázou, ktorú som skúsila bola práve Prime and Fine od Catrice, mala veľmi dobrú konzistenicu, pekne sťahovala póry za mňa určite áno. Ďalej tu máme zmatňujúci púder od Miss Sporty, je už veľmi starý a v takomto obale ho už zrejme ani v obchode nenájdete. Celkom mi v tých časoch vyhovoval, keď som ho ešte používala, ale myslím si že by mi už teraz nesadol. A nakoniec tu máme linky od Essence, tieto linky mám veľmi rada a prakticky si ich vždy kupujem od tejto značky. Čierna linka bola veľmi dobrá mala tenký hrot a dobre sa s ňou pracovalo, naopak s tými farebnými sa pracovala ťažšie a ešte som ich nedopotrebovala, ale vzhľadom na to že som ich mala už rok, tak sa pokazili a musím ich vyhodiť. 



Nedávno som si robila poriadok aj medzi lakmi na nechty, z ktorých mám veľa a niektoré sú už taktiež pokazené, tak načo si ich nechávať však? Prvé tri v poradí sú myslím z nejakého čínskeho obchodu alebo z obchodov, ktoré nie sú známe. Potom tu máme 2 laky od SHE, ktoré sa už asi roky v takomto obale nepredávajú, biely kryl dobre a z toho bledofialového som musela naniesť viac vrstiev. Ďalej tu máme vzorku krému na záderi, ktorú mi dala kožná na nechtové okolie, ale nezaznamenala som žiadnu zmenu. A nakoniec je tu odlakovač od Ebelin, ktorý mi až na silnú vôňu napriek tomu, že vonia po kokose nevyhovoval, ale veľmi pekne odlakoval nechty. 


Tak čo poviete, tešíte sa na takéto články? Ja vám musím úprimne povedať, že takéto články priam zbožňujem.




2 komentáre:

  1. Více takových článků!:)
    Taky je zbožňuji♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, viac takých článkov! ^^ Ja mám tiež tú linku od Essence a tiež ich mám veľmi rada. Inak tu riasenku od Essence si plánujem kúpiť už dávno, kedže je naňu veľa dobrých recenzií.

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť