nedeľa 5. júla 2015

Daylong opaľovacie prípravky



Ahojte :) Posledný týždeň tu máme naozaj extrémne teploty, čo nás samozrejme láka k slnku, či sa kúpať alebo sa niekde na slnku opaľovať. Nie nadarmo sa hovorí, že kožu máme len jednu a práve preto by sme ju mali chrániť a to najmä v lete. Dnes vám chcem predstaviť značku Daylong, ktorá ponúka opaľovacie prípravky pre deti i dospelých, prípravky po pobyte na slnku a dokonca prípravky aj na kožu, ktorá má sklon k slnečnej alergii.

Ako som už písala, sú teraz dosť vysoké teploty, takže som si mohla všetky prípravky otestovať aj v praxi. A musím vám povedať, že ma nesklamali. Veľmi pozitívne na značke Daylong je to, že ich prípravky sú bez parabénov a parfumov a sú dermatologicky testované. Ak si nakupujete prípravky na opaľovanie v lekárni, alebo cez internet určite túto značku poznáte. A však v dnešnej dobe sa často stáva, že ľudia siahnu po prvom výrobku, na ktorý natrafia v obchode a je samozrejme v akcii.. Toto určite nie je dobré ani pre vás a ani pre vašu pokožku. Je veľmi dôležité, aby ste zistili v prvom rade aký máte fototyp pleti a až potom si vyberali opaľovací prípravok, ktorý je určený na vašu pleť. Ďalšia dôležitá vec je to, že ak sa chystáte na priamy pobyt na slnku určite neurobte chybu, ktorú robí veľmi veľa ľudí a to, že keď napríklad prídu na štrand, tak sa začnú natierať prípravkami na opaľovanie a o chvíľku sa vyberú do vody. Opaľovací krém si naneste najmenej pol hodinu pred pobytom na slnko. A samozrejme nesmiem zabudnúť, že opaľovacie krémy od Daylong sú extrémne odolné voči vode, čo je úplne super, pretože si neviem predstaviť, že ak by som vyšla z vody, tak by som sa musela zas a zas zakaždým natierať odznova.




Testovala som tri výrobky z rady, normálna až suchá pokožka, ktoré mali faktor 15 a 25, môžem vám úprimne potvrdiť, že som sa vôbec nespálila, moja pokožka bola hydratovaná, krém sa ľahko natieral  ako som už spomínala vo vode nezliezal a vydržal niekoľko hodín. Posledný výrobok z tejto rady je s faktorom 50, je to malá tyčinka, ktorá sa hodí do kabelky a slúži na ochranu veľmi citlivých častí tváre a to ústa, líčka, nos, uši.. V takýchto horúčavách by sme si tiež mali dávať obzvlášť pozor na našu tvár, takže tyčinku môžem len odporúčať.



Z rady mastná koža so sklonom k alergii na slnko som si vyskúšala výrobok s faktorom 50, ktorý má veľmi vysokú ochranu, je to gél, ktorý sa rýchlo vstrebe do pokožky a hodí sa aj na pobyt pri mory.

A nakoniec tu mám niečo, čo by ste mali mať určite všetci doma, je to z rady po pobyte na slnku. To že ste sa pekne opálili ešte neznamená, že to vašu pokožku nenamáhalo, preto by ste mali používať aj gél po opaľovaní a na vašej pokožke zanechá chladivý efekt, čím ju zároveň upokojuje a hydratuje.


To je odo mňa na dnes všetko, dúfam že som vám aspoň trošku pomohla s výberom vhodných výrobkov na opaľovanie. Ja som si osobne značku Daylong veľmi obľúbila a toto leto bude určite mojím pomocníkom, jediné čo jej vytýkam je vôňa lebo tá mi bohužiaľ nesadla

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára