sobota 27. decembra 2014

Čo som dostala na Vianoce?

Ahojte :) je 27,december, rok sa pomaly končí a ja neverím, že mi pri písaní tohto článku svieti slniečko do izby. Som jedna z tých detí, ktoré vyrastali v každoročnom zasneženom decembri, ale ako roky plynú počasie začína dosť blázniť. Toľko k úvodu, prejdeme radšej na dnešný článok, ktorý si spravila už drvivá väčšina bloggeriek. Ja vám nejdem ukazovať môj nový iPhone 6 ani žiadnu drahú elektroniku (trochu ma zarazilo keď som na blogoch 11-13 ročných dievčat videla, že práve toto podostávali na Vianoce), nemám nič proti ale podľa mňa je to dosť hlúpe.. Začiatkom prázdnin ma zasiahla choroba, kvôli čomu som už ani posledný týždeň školy nedochodila, čo mi bolo ľúto. Poznáte ten pocit, keď sa niekedy fakt nudíte a nemáte čo robiť? Ja to občas mávam, no teraz počas choroby sa fakt nenudím. Pozerám seriály, ktoré som počas školy nestíhala, skladám puzzle, čítam knihy, a testujem nové limitky od Essence, ktoré som dostala na Vianoce. A čo vy? Ako trávite posledné dni roka?



Náušnice, ktoré ladia k taške a peňaženke, ktorú uvidíte nižšie

Moja Essence nádielka (nižšie taktiež uvidíte balík od Dove v ktorom boli tieto praktické košíky)


Presne sa mi trafili do vkusu úplne nádherná taška aj peňaženka!

Už skladám :)






Karambol som zhltla za jedno poobedie je to fakt úžasná kniha! Odporúčam vám ju




Najkrajšia darčeková taška akú som kedy dostala :)



Kardigan

Náš stromček



A nakoniec všetko čo som dokopy dostala

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára