pondelok 1. septembra 2014

Back to school 2014/2015



Dnes mám pre vás už druhý príspevok, no nedá mi aby som nevyliala svoje pocity :D. Mám na mysli.. predošlé roky som sa veľmi tešila do školy, teraz by som tam však najradšej nešla. Navyše už som sa aj na facebooku podelila s vami o tom, že nám prehodili triedu :( čo ma veľmi mrzí, pretože aj keď sme mali triedu na druhom poschodí, tak to bola úžasná trieda, bolo v nej čisto a mali sme pekné lavice, stoličky aj tabuľu a taktiež vymaľované. Teraz však toto pekné končí, zvykli sme si na to oni nás prehodia -_-. Ale viem, že to robia preto, lebo prvákov dávajú do nových tried samozrejme. Dali nás na prvé poschodie, ktoré je celé fuj! Sú na nej čašníci a kuchári a ja nechcem nikoho urážať, ale ja fakt tých ľudí neznášam a tešila som sa, že ich nemusím vidieť a teraz ich budem mať každý deň pred očami. Nová trieda bude špinavá, staré lavice.. proste nič nebude ako predtým. A aby som nezabudla na tom poschodí nie je ani záchod! Takže keď mi bude treba cikať :D tak môžem ísť buď na druhé poschodie alebo na prízemie, ďalšie mínus. Každou sekundou mám divnejšie pocity v sebe a inokedy som sa zas veľmi tešila, ale teraz absolútne nič. Dúfam, že na tom nie som sama a aj niektorí z vás zdieľate podobné pocity ako aj ja. Ak si hovoríte, že veď si sadneš kamarátke a bude fajn, tak sa mýlite. Spolužiačka s ktorou som sedela minulý rok mi dnes povedalo, že ona je ako sťahovavý vták, takže nevie s kým bude sedieť, predtým mi však stihlo povedať, že si mám sadnúť k inej kamarátke. Tá sa sťažovala, že dievča s ktorou ona minulý rok sedelo si ju celé leto nevšímalo, keď sme sa dohodli, že budeme spolu sedieť, tak sa to dievča s ktorou sedelo minulý rok urazilo. Nechápem, ako môžu takto rozmýšľať dospelí ľudia, ale nebudem si kvôli tomu už robiť nervy, čo bude to bude. A aby som vám to dopovedala, tak sa mi nakoniec ospravedlnila a povedala, že bude sedieť s tou čo sedela predtým. Fajn nech si to užijú :). Nestojí mi za to sedieť s niekým, keď ma potom celá trieda za to bude ohovárať, že som im pokazila priateľstvo. Takže zajtra idem skoro ráno do školy, aby som si našla dobré miesto a je mi jedno s kým budem sedieť :D. Ďalšia hlúpa vec, ktorú musím spraviť, pretože ak by som bola v mojej triede! Čo nie som :(. Tak by som zostala na mojom mieste, kde som sedela doteraz.

To je asi celá náplň zajtrajšieho dňa. Dúfam, že to dopadne dobre a hlavne na mňa myslite, pretože ja si na vás určite spomeniem a na zajtra potrebujem pozitívnu energiu. Ak zajtra nastupujete na novú školu, alebo idete prvý krát na strednú, tak vám držím palce aby sa vám v škole darilo a mali ste čo najlepšie známky. Verím tomu, že ak si na konci školského roka prečítam tento post, tak sa len zasmejem, aké hlúpe problémy som mala :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára