streda 20. augusta 2014

Otázky a odpovede



Ahojte :) Do komentárov na giveaway, kde som sa vás pýtala aké články by ste uvítali na blogu, ste mnohí napísali, že by ste chceli aj niečo o mne, takže som vám napísala na facebook, aby ste mi poslali otázky a ja na ne odpoviem v článku. Vybrala som 20 otázok a určite aj v budúcnosti niečo takéto spravím, aby ste mi mohli položiť aj ďalšie. Tak sa do toho môžeme pustiť.

1. Aké si mala tento rok leto?
Veľmi dobré :) Neskutočne som si ho užila a jediné čo ľutujem je toto blbé počasie, ktoré sa denno-denne mení a stále je zimšie alebo prší, takže sa na kúpalisko nedá chodiť.

2. Kde budeš v septembri?
 Idem v septembri späť do školský lavíc.

3. Ak by si si mohla vybrať dvoch idolov s ktorými by si chodila, kto by to bol?
Justin <3 a Zayn <3

4. Často navštevuješ Viedeň?
Hej mám tam sesternicu.

5. Na fb pridávaš fotky z limitiek od Essence, máš túto značku rada?
Ja som závislá na limitkách :D.

6. Sleduješ teraz nejaké seriály alebo telenovely?
Gossip girl, Doktorka Zoe, Kráska a zviera, Pretty little liars
Búrka, Feriha, Corazon Indonable. Teraz keď sa tak pozerám, fakt toho je veľa :D

7. Obľúbené obchody s oblečením?
Forever 21, Bershka, Tally Weijl

8. Fajčíš?
Fuj, nie.

9. Máš vodičák?
Ano :).

10. Bývate v byte alebo dome?
Byt.

11. Ješ fast food, mcdonald, pizzu a takéto?
Hej, aj keď sa tomu snažím vyhýbať, no vždy si to doprajem ak na to mám chuť. Samozrejme s mierou :).

12. Obľúbené filmy?
Rande s hviezdou a Únos a ešte Mesto kostí :)

13. Čoho si sa naposledy vzdala?
Prestala som piť sladké nápoje, Colu a podobné a som na seba veľmi hrdá za to! :)

14. Objednala si si niečo? Bude unboxing?
Knihy a zvažujem, že možno aj spravím :).

15. Máš frajera?
Nie.

16. Kde v zahraničí sa ti najviac páčilo?
Paríž <3.

17. Na ktorých koncertoch si bola? A ako sa ti tam podarilo dostať?
Videla som naživo Justina, Selenu a Miley vo Viedni. A dostala som sa tam hlavne tvrdou vôľou a aj vďaka tomu, že sesternica býva vo Viedni, inak viem že by ma tam rodičia nikdy nezobrali.

18. Jedla si už sushi? Chutilo ti?
Hej :). Jedla som ho v reštaurácii kde predávajú len sushi a ak mám byť úprimná tá vôňa ryby sa mi dosť hnusí no napriek tomu to chutí božsky :).

19. O čo sa momentálne najviac snažíš?
Presvedčiť maminu aby sme išli budúci týždeň do Viedne :).

20. Ako vyzerá tvoje každodenné líčenie?
Makeup si dávam len keď mám veľké nedokonalosti, ktoré inak neviem zakryť. Väčšinou si dávam korektor na menšie nedokonalosti, ten zapúdrujem, vykontúrujem si tvár, upravím obočie, dám si špirálu a rúž. Tiene na oči si dávam len málokedy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára