sobota 30. augusta 2014

Moje obľúbené náhrdelníky

Ahojte :) Dnes som si pre vás pripravila článok s mojími obľúbenými náhrdelníkmi. V minulosti som si moc na náhrdelníkoch nepotrpela, ale odkedy som začala chodiť do Claire´s, tak som im nedokázala odolať.
U nás takéto obchody s náhrdelníkmi vôbec nie sú, čo mi je ľúto, no asi som aj rada lebo vidím, že by som tam v kuse chodila utrácať peniaze, takže takto si to môžem dovoliť len pár krát za rok. Väčšinu mojich náhrdelníkov ako som spomínala mám z Claire´s, ale ku každému vám napíšem odkiaľ presne sú.

Claire´s

Claire´s a kedže som 1D fanúšik, tak som tomuto náhrdelníku nemohla odolať, navyše miluje keď sa na mňa niektorí pozrú a ten ich výraz tváre hovorí "ty ich máš rada?!" áno mám a nemám sa za čo hanbiť :)

Môj najnovší prírastok! Claire´s

Toto bol darček, takže neviem odkiaľ je

Tiež darček

A samozrejme nakoniec niečo čo asi každý druhý človek vlastní. Claire´s

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára